نماینده ولی فقیه در خوزستان: مردم دیگر از ما حرف نمی‌پذیرند بلکه فقط عمل می‌خواهند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مسئول انقلابی باید در برقراری عدالت اجتماعی تلاش شبانه روزی داشته باشند اظهار کرد: امروز مردم دیگر از ما حرف نمی‌پذیرند بلکه فقط عمل می‌خواهند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز حجت ‌الاسلام ﺳﯿﺪ ﻋﺒﺪﺍﻟﻨﺒﯽ ﻣﻮﺳﻮﯼ ﻓﺮﺩ عصر امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه شهردار اهواز گفت: در حال حاضر مشکلات فراوان و ‌منابع محدود است و مسئولین باید در چنین شرایطی عزم خود را جزم و با حضور جهادی در زمینه رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز مردم دیگر از ما حرف نمی‌پذیرند بلکه فقط عمل می‌خواهند اظهار کرد: مسئول انقلابی کسی است که در برقراری عدالت اجتماعی تلاش شبانه روزی داشته باشند یعنی اگر قرار باشد یک ریال در مرکز شهر هزینه شود باید در حاشیه شهر نیز همین مقدار و حتی بیشتر هزینه گردد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اکنون یک شهردار غیر بومی از اصفهان وارد اهواز شده است که می‌خواهد تحولات اساسی در این شهر ایجاد کند و لذا همگی ما وظیفه داریم در سایه اتحاد و همدلی و اجتناب از جزیره‌ای کار کردن با او همکاری کنیم.

موسوی‌ فرد افزود: البته مشکلات فراوانی از گذشته نیز در اهواز به جا مانده که باید با کمک همدیگر آنها را برطرف کنیم و این امکان ندارد مگر اینکه مدیران قبلی تغییر بکنند و به جای آنها از جوانان پاکدست، انقلابی و جهادی موجود در استان استفاده کنیم.

وی در پایان وضعیت ورودی‌های شهر اهواز را نامناسب دانست و بیان کرد: ما وقتی وارد یکی از شهرهای مرکزی کشور می‌شویم با ورودی‌های زیبایی مواجه می‌شویم اما در اهواز از هر طرفی که وارد شویم هیچ وضعیت مناسبی مشاهد نمی‌کنیم که باید با برنامه‌ای جامع این مشکل را نیز برطرف کرد.