تفاهم نامه همکاری شرکت توسعه کشاورزی آبادان جهت تامین حصار توری و سیم خاردار

خورنا – در راستای حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی صورت گرفت: تفاهم نامه همکاری شرکت توسعه کشاورزی آبادان جهت تامین حصار توری و سیم خاردار

رئیس هیئت مدیره شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آبادان با بیان اینکه حفاظت و نگهداری از واحدهای کشاورزی و شیلاتی همواره یکی از دغدغه های مهم تولید کنندگان به شمار میرود گفت: این محافظت شامل جلوگیری از ورود احشام و حیوانات وحشی به مزرعه و پیشگیری از سرقت محصول می‌باشد
که جهت تحقق این امر تولید کننده باید حصار توری و سیم خاردار در اطراف مزرعه خود داشته باشد. لیکن به جهت بالا بودن هزینه عده زیادی از بهره برداران توانایی مالی تامین حصار را ندارند.
ناجی شهیب زاده ادامه داد: در راستای حمایت از تولید داخلی و گام در مسیر اقتصاد مقاومتی و همچنین کمک به بهره برداران بخش کشاورزی در زمینه تامین حصار، تفاهم نامه ای با یکی از شرکت های تولید کننده داخلی مستقر در آبادان بسته شد که فروش و نصب حصار توسط این شرکت برای معرفی شدگان از طرف صندوق ۲۵ درصد زیر قیمت بازار انجام گردد.
شهیب زاده گفت: مرجع تعیین قیمت روز محصولات اتحادیه اهن فروشان شهرستان آبادان می باشد.
همچنین نظارت بر عقد قراردادهای موضوع تفاهم نامه و عملیات اجرایی و حسن انجام تعهدات موضوع قرار داد بر عهده صندوق حمایت ا توسعه بخش کشاورزی شهرستان ابادان میباشد.
شایان ذکر است وجود حیوانات وحشی اعم از گراز از جمله معضلات موجود در بخش کشاورزی شهرستان میباشد.