تعویض شبکه‌های داخلی آب روستاهای ماهشهر

خورنا: مدیر آبفار ماهشهر از تعویض شبکه‌های داخلی آب روستاهای این شهرستان خبر داد.

محمدحسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: تعویض شبکه‌های روستاهای شهرستان در دستور کار قرار گرفته و در این راستا اقدامات مطلوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به ساکنان روستاهای شهرستان است، افزود: شبکه‌ داخلی آب روستاهای حمیدی گرگره، گرگر علیا، عگله میاح در حال تعویض بوده و مجموعه آبفار شهرستان با تمام تلاش در این زمینه کار را دنبال می‌کند.

مدیر آبفار ماهشهر تصریح کرد: همچنین عملیات احداث خط انتقال آبرسانی روستاهای عگله میاح، ابوعلاج علیا، خمزه و هدامه در حال انجام بوده و امیدواریم با حمایت و تعامل مطلوب ساکنان این مناطق به‌زودی به اتمام برسد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات در دستور کار این اداره اضافه کرد: عملیات تکمیل تأسیسات آبرسانی ایستگاه پمپاژ روستای بنوار هدامه در حال پیگیری و انجام است که در آینده‌ای نزدیک به اتمام می‌رسد.

رضایی با اشاره به تغییر ساعت پمپاژ آب در روستاهای شهرستان گفت: ساعت پمپاژ آب در این مناطق تغییر یافته و با پیگیری مسئولان مرتبط از دو ساعت به ۲۴ ساعت در شبانه‌روز در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اعتبارات اختصاص داده به این منظور خاطرنشان کرد: میزان ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینه نوسازی، بهسازی، انتقال، تعویض و تکمیل تأسیسات آبرسانی به روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.

مدیر آبفار ماهشهر با بیان اینکه از مسئولان استانی می‌خواهیم، شبکه آبرسانی روستاها را بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار دهند، افزود: با اقدامات انجام شده هم‌اکنون روستاهای ابوعلاج سفلی و خمزه‌ها از آب شرب به‌صورت بهداشتی و سالم استفاده می‌کنند.