ایجاد پنج پایگاه پلیس در مسیر های ارتباطی اندیمشک

خورنا : فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: پنج ایستگاه پلیس در ورودی‌های شهرستان و خروجی‌های اندیمشک با هدف تامین و تقویت امنیت منطقه در ایام نوروز ایجاد می‌شود.

به گزارش خورنا  از اندیمشک، اکبر کروندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج ایستگاه پلیس در وردی‌های شهرستان و خروجی‌های اندیمشک با هدف تامین و تقویت امنیت منطقه در ایام نوروز ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک از موقعیت منحصر به فرد ارتباطی و طبیعی و جغرافیایی ممتازی در کشور برخوردار است و همین امر حجم ورودی میهمانان نوروزی و راهیان نور در شهرستان را گسترش داده است.

وی افزود: تامین امنیت و تقویت آرامش خاطر شهروندان و میهمانان نوروزی شهرستان هدف اصلی نیروی انتظامی در ایام سال نو است.

کر‌وندی خاطر نشان کرد: ایجاد ایستگاه انتظامی در مقر اسکان میهمانان نورورزی و نظارت شبانه روزی بر محل‌های اقامتی میهمانان نورورزی و راهیان نور و فضاهای شهری از جمله برنامه‌های پیش بینی شده نیروی انتظامی اندیمشک در جهت تامین آرامش خاطر شهروندان در نوروز سال آینده است.

وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با هنجارشکنان و اخلال گران امنیت اندیمشک در چهارشنبه آخر سال آماده است و از هیچ تلاشی در جهت این امر دریغ نمی‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک ابراز داشت: آگاهی بخشی اجتماعی و عمومی به شهروندان و نسل جوان در این باره می‌تواند کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال را به نحو چشمگیری به دنبال داشته باشد.