ندای هفتکل کم تر از پنج ساعت از دست هکرها رها شد / اخبار سه روز گذشته حذف شدند

خورنا – خبرگزاری ندای هفتکل صبح امروز دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۳ مورد حمله هکرها قرار گرفت و متأسفانه اخبار منتشر شده طی سه روز گذشته حذف شدند.

 

خورنا – خبرگزاری ندای هفتکل که حدود به یک سال در دامنه جدید شروع به فعالیت های رسانه ای می کند برای دومین بار در این مدت مورد حمله هکرها قرار گرفت.

این خبرگزاری نخستین بار در روزهای آغاز از دسترس خارج و ظرف مدت کمتر از دوساعت مجدداً به حالت معمولی خود بازگشت.

در دومین مرحله امروز توسط گروهی نامشخص مورد حمالات سایبری قرار گرفت و از دسترس کاربران خارج شد که برای چند ساعتی مخاطبین این سایت نتوانستند از خبرگزاری ندای هفتکل دیدن نمایند و با اقدامات انجام شده توسط مرکز فنی و پشتیبانی در کمتر از پنج ساعت به حالت معمولی بازگشت.

 

اما متاسفانه تمامی اخباری که طی ۷۲ ساعت گذشته در خبرگزاری ندای هفتکل منتشر شد، حذف شدند و آخرین آپدیت این سایت مربوط به پنج شنبه ۱۹ اسفندماه می باشد؛ زیرا مرکز فنی و پشتیبانی در پایان هر هفته بکاپگیری و پشتیبان گیری انجام میدهد ولی امروز در اواسط هفته قرار داریم و هنوز بکاپگیری جدیدی انجام نشد.

شایان ذکر است: سایت خبری ۵۵ آنلاین که با مدیریت سیدمحمدزهیر غرضی فرزند مهندس سیدمحمد غرضی یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری می باشد در هفته گذشته توسط گروهی نامشخص مورد حمالات سایبری قرار گرفت و برای چند ساعتی از دسترس کاربران خارج شد.

 

همچنین جای دارد از مخاطبین عزیز و محترم خبرگزاری ندای هفتکل به دلیل بروز این مشکل عذرخواهی کرد.