کشف جنازه مرد حدودا ۴۷ ساله تنها توسط اتش نشانان در دزفول

خورنا به گزارش خبرنگار واحد خبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ساعتی پیش جنازه مرد ۴۷ ساله ای توسط اتش نشانان در منزلش کشف شد.

خبرنگار ما در این باره گفت : در ساعت ۲۱:۱۴ دقیقه طی تماس تلفنی از سوی اداره آگاهی مبنی بر وجود جنازه مردی در منزلش واقع در خیابان ۷ کوی بهمن ستاد فرماندهی عملیات را بر آن داشت تا اکیپی از امدادگران را به همراه خودروی امداد سازمان به محل گزارش شده اعزام نماید.

وی افزود : در این حادثه که با متوجه شدن همسایه ها از تردد نکردن فرد مذکور و همچنین وجود خودروی پرایدی که در حدود دو هفته از پارک شدنش درب منزل متوفی میگذشت شروع شد و همچنین بوی تعفنی که از منزل وی به منازل همسایه ها سرایت میکرد باعث شد تا ساکنین محل؛ مورد را جدی تر پیگیری کنند و سرانجام با پلیس ۱۱۰ و اداره آگاهی تماس گرفته و شرح ماجرا دادند.

خبرنگار ما تصریح کرد : آتش نشانان پس از رسیدن به محل گزارش شده در حضور نیروهای ۱۱۰ اقدام به باز کردن درب منزل نموده و پس از بررسی های لازم توسط پزشکی قانونی جناب آقای دکتر گل گل امدادگران آتش نشانی جنازه را به خودروی سازمان باغ بهشت برده و به سردخانه منتقل گردید.

مهندس معظم فر که شخصا در محل حضور داشت در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : جنازه کشف شده مردی حدودا ۴۷ ساله میباشد که به گفته همسایه ها مجرد و تنها در این منزل سکونت داشته و طبق نظریه پزشکی قانونی بالغ بر دو هفته از مرگ وی گذشته و اکنون در حالتی بسیار عصف ناک کشف و در حال طی کردن مراحل قانونی خود میباشد، ایشان ضمن قدردانی از ساکنین خیابان بهمن ۷ به خاطر اطلاع رسانی و اظهار تاسف در این باره گفت مشابه این گونه حوادث تلخ در یک ماه گذشه به این سازمان گزارش شده و آتش نشانان وظیفه خود را به نحو احسنت انجام داده اند که بنده از این طریق از کلیه آتش نشانان تقدیر و تشکر میکنم و امیدواریم که دیگر بار شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

ستوان علی آدینه از دایره جنایی آگاهی نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از تایید پزشکی قانونی مبنی بر گذشت دو هفته ای از مرگ متوفی اظهار داشت پس از تکمیل پرونده روند قانونی آن طی و جهت کسب تکلیف به مقامات قضایی ارجاع داده خواهد شد.۹۰۶۴۳DSC03552