وضعیت راه های خوزستان در شأن مردم نیست

خورنا سید شکر خدا موسوی شامگاه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: بخش مسکن در اداره راه و شهرسازی بر اساس دستورالعمل و سیاست های کلی دولت به پیش می رود و به دلیل اعمال تحریم های یک طرفه و ظالمانه نمی توان در این زمیه فعالیت شاخصی را انجام داد.

وی با اشاره به کاستی های موجود در پروژه های مسکن مهر در خوزستان گفت: به رغم مشکلات موجود در شهرک هایی همچون رامین و شیرین شهر، مسئولان مربوطه در حال تلاش هستند تا این پروژه ها را با کیفیت بالا به اتمام برسانند.

موسوی با بیان اینکه وضعیت راه های خوزستان در شان مردم استان نیست، گفت: مسیر های اهواز به سوسنگر و یا اهواز به مسجدسلیمان و ایذه به جاده های مرگباری تبدیل شده اند. مسئولان باید تلاش خود را در راستای ارتقا ایمنی در جاده های استان انجام و وضعیت موجود را بهبود ببخشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه وضعیت حمل و نقل ریلی در خوزستان مناسب نیست، اظهار کرد: خوشبختانه اعتباراتی از محل فروش سهام شرکت فولاد خوزستان به منظور احداث راه آهن اهواز  به چهارمحال بختیاری اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: مدیران استانی باید با عزم جهادی وارد عمل شوند و وضعیت راه های خوزستان را بهبود ببخشند. متاسفانه در سال گذشته در یک سانحه رانندگی ۱۸ نفر از هم استانی های ما جان خود را از دست دادند. مسولان استانی باید دلسوز مردم باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  گفت: مدیر جدید اداره راه و شهرسازی نباید تنها به اعتبارات ملی اتکا کند زیرا در این صورت وضعیت راه و مسکن استان هیچگاه بهبود نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم با تقدیر از خدمات نصرالله دهقانی، منوچهر رحمانی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان معارفه و مشغول به کار شد.