فرماندار بندرماهشهر: خود را عضو تیم شهرداری میدانم/ باید کاری کنیم که ماهشهر برازنده نام خود شود

خورنا فرماندار ماهشهر گفت: همه با هم و شهرداری بندرماهشهر بعنوان خط اول، باید با تلاش وکوشش خود، در همه برنامه ها با هماهنگی و انسجام کامل تلاش نماید و اینجانب خودم را عضو این تیم می دانم و تلاش درجهت رضایت مردم موجب خوشحالی همه قرار می گیرد.

به گزارش خورنا،  درجلسه پیگیری خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و راهیان نور فرماندارماهشهر طی اظهاراتی بیان داشتند: بی شک حضور بنده دراین جلسه اینست که دریک تیم ومسیر درجهت تحقق اهداف خدمت رسانی و خرسندی مردم شریف گام برداریم.

دکتر منصور قمر افزود: همه با هم و شهرداری بندرماهشهر بعنوان خط اول، باید با تلاش وکوشش خود، در همه برنامه ها با هماهنگی و انسجام کامل تلاش نماید و اینجانب خودم را عضو این تیم می دانم و تلاش درجهت رضایت مردم موجب خوشحالی همه قرار می گیرد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی کامل دستگاههای مختلف شهرداری درراستای خدمت گزاری شایسته و مطلوب به مسافران نوروزی و راهیان نوردانست و خاطر نشان نمود: باید با برنامه ریزی و هماهنگی کامل مجموعه های شهرداری، موجبات رضایت مندی و خرسندی مسافران نوروزی و راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز، با مهیا نمودن و زیباسازی ورودی های شهر و پارکها باشیم تا ماهشهر برازنده نام خود شود.

ایشان همچنین بیان داشتند: شهرداری باید طرحها و برنامه های خوبی را در جهت استقبال از مسافران نوروزی آماده بنماید و آنها را هم به خوبی درشهر اجرا کند تا خشنودی مسافران عزیز از نحوه خدمت رسانی نمایان شود.

دکتر منصور قمر همچنین اظهار داشتند: باید هر مدیری از شهرداری، در حد توان خود، طرح بدهد و آنرا بخوبی اجرا کند تا انشاالله باعث ورود مسافران بیشتری در بازدید و مدت اقامت خود در شهر ماهشهر و جاذبه ها و دیدنیهای آن باشیم و با یک نگاه تیمی قادر به انجام این امر مهم هستیم.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر، همچنین در این جلسه، موضوع ته لنجی را مطرح نمود و خاطر نشان نمود، با توجه به همه اقدامات خوبی که شهرداری بندرماهشهر، در احداث خور و تکمیل نمودن آن انجام داده است، و بدلیل مرزی و بندری بودن شهر بندرماهشهر، و پهلو گرفتن لنجها در این خور در آینده، بحث و موضوع ته لنجی مطرح خواهد شد تا انشاالله در آینده نزدیک شاهد بخش جاذبه گردشگری و توریستی و توسعه آن باشیم.

وی در پایان اظهارات خود، برای شهردار و مجموعه شهرداری و اعضاء شورای اسلامی شهر، آرزوی پیروزی و موفقیت نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا از جناب قمر تشکر می نماییم