معاون فرماندار شهرستان هندیجان

با مسئولینی که به موقع در جلسه حضور پیدا نکنند برخورد خواهد شد

خورنا / معاون فرماندار شهرستان هندیجان در جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: جلسه ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی که برای اولین بار در هندیجان برگزار می‌شود هدفش تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی است.

از هندیجان، علی توسلی در ادامه افزود: من یک گلایه‌ای از برخی مسئولین دارم که وقتی جلسه‌ای در ساعت معینی تشکیل می‌شود باید رأس‌‌‌ همان ساعت سر جلسه حضور داشته باشند تا وقت خود و وقت دیگران ضایع نشود و توقع داریم که حقوق همدیگر را محترم بشمارید و اولین گام تضییع حقوق شهروندی، تشکیل جلساتی است که بموقع برگزار نمی‌شوند و با کسانی که به موقع در جلسه حضور پیدا نکنند برخورد خواهد شد.

توسلی تصریح کرد: از مسئولین این خواهش را دارم که دستورالعمل‌ها را مطالعه کنند و در الویت کاری خود قرار دهند؛ زیرا که دولت اهتمام ویژه‌ای به این موضوع دارد و همه ما باید کمک بکنیم که جامعه خود را یک جامعه قانونمند و بسوی مدنیت توسعه یافته سوق بدهیم.

وی در ادامه گفت: شاید ما خیلی از رفتار‌ها را نپسندیم و به آن‌ها اهمیت ندادیم ولی باید نسبت به مسائل حقوقی خود آگاه باشیم، حتی اسلام به حقوق دشمنان هم تأکید دارد و از هر بُعد به این قضیه نگاه کنیم موضوع مهم و قابل بررسی است و مسئولان در خیلی از جا‌ها می‌توانند این موضوع را بکار ببرند، مثلاً در محیط اداری و کاری خود فضای آن محیط به گونه‌ای باشد که مورد پسند همه باشد، امکانات کافی داشته باشد و یا سامانه پیامکی راه اندازی کنند تا مراجعین بتوانند نظرات خود را پیرامون رسیدگی به امور مردم و فضای محیط اداری بدهند.

وی در پایان بیان کرد: در جلسات بعدی که مسئولین شرکت خواهند کرد گزارشی از کارهای انجام شده خود بدهند تا بدانیم که مسئولین پیگیر هستند و این موضوع برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

منبع ایرنا