صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان رامشیر برگزار شد

معرفی اقتدار و توانمندی پلیس به جامعه و افزایش احساس امنیت در میان شهروندان از جمله مهمترین وظایف نیروی  انتظامی است.

همزمان با هفته ناجا، صبح امروز صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان رامشیر با حضور فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین محلی برگزار شد.

صبح امروز در دومین روز از هفته ناجا صبحگاه مشترک نیروی های مسلح با حضور فرماندار ، فرمانده نیروی انتظامی ، و دیگر مسئولین شهرستان در ستاد این فرماندهی برگزار شد.

سرهنگ اسماعیل عزتی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامشیر در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با تاسی از نامگذاری مدبرانه رهبری در سالجاری “پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار” نام گرفت که در راستای تحقق این شعار با الهام از آموزه های دینی و تاکیدات رهبری حرکت خواهد کرد.

در ادامه فرماندار رامشیر با اشاره به اقتدار کشور چه در عرصه داخلی و چه در عرصه های فرا ملی معرفی اقتدار و توانمندی پلیس به جامعه، افزایش احساس امنیت در میان شهروندان و مقابله با تهاجم فرهنگی از جمله مهمترین وظایف نیروی  انتظامی دانست و گفت : نیروی انتظامی  برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده تا کنون گام های بلند و اساسی برداشته است.

سعید فیوضی در ادامه افزود: تلاش داریم تا با ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و برگزاری برنامه های ویژه در هفته نیروی انتظامی حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

در پایان مراسم از کارد نمونه نیروی انتظامی و خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر به عمل آمد.