دیدار شهردار و مدیران شهرداری بندرماهشهر با هیات رئیسه جدید شورای شهر +تصاویر

خورنا شهردار و مدیران واحدهای شهرداری با هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی بندر ماهشهر دیدار کردند.

در این دیدار شهردار بندر ماهشهر طی اظهاراتی ابتدا انتصاب هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر را تبریک گفت و خاطر نشان نمود همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر باب جدیدی در جهت سیاست گذاری و اهداف بلند این شهرداری و بیعتی دوباره با اعضای محترم شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری می باشد.۵۱۲۹۰۳۸b-a585-464d-b70a-b2ca1e3bba1c_20140922_072508

غلامحسین کمائی افزود : این انتصاب شایسته در هیأت رئیسه جدید، موجب ارتقاء روحیه کاری و بالا بردن سطح کیفیت کار و تلاش شهردار و دیگر کارکنان شهرداری خواهد بود.

مهندس کمایی خاطر نشان نمود: انشاالله در این دوره جدید با اتحاد و همدلی و تعامل مضاعف موجبات سرعت در انجام امور با کارکنان صدیق و تلاشگر باشیم چرا که خدمتگزاری مطلوب به شهروندان عزیز، رضایت مندی مردم و خداوند متعال را فراهم می آورد.

در ادامه این جلسه،رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر طی اظهاراتی عنوان نمود : امیدواریم با هیأت رئیسه جدید شاهد پیشرفت روند کاری در اقدامات شهرداری باشیم و ما از شهردار حمایت کرده و توجه ای به مسائل حاشیه ای نداشته و بدنبال پیشرفت و آبادانی شهر هستیم. آقای مهندس قدرت الله سلطانی افزود : کارکنان شهرداری زحمات زیادی در انجام امور دارند و باید از جهت دلسوزی و بهتر شدن کار، نکاتی را گوشزد و عنوان کرد.

ایشان خاطرنشان نمودند : باید پیشرفت و نظارت و دقت کافی در انجام پروژه های عمرانی – خدماتی و فرهنگی ، سرلوحه کاری قرار داده شود.

وی خاطرنشان نمود : پروژه های فضای سبز، زیباسازی و خدمات شهری و رسیدگی به مشکلات شهرک های شهید رجایی و آیت الله طالقانی، باید مورد توجه زیاد قرار بگیرندضمن اینکه این پروژه های و برنامه با دقت کافی و نظارت و مدیریت مناسب و اصولی دنبال شوند تا انشاالله شاهد پیشرفت و توسعه مناسب در شهر باشیم چرا که رضایت مندی مردم رضایت خداوند متعال را فراهم می آورد.۹b7e8705-6c0d-45f9-9b15-a2f3229f3f2b_20140922_072256

در پایان این جلسه، نایب رئیس شورای اسلامی شهر هم طی سخنانی اظهار داشت : باید با همدلی و تعامل و برنامه ریزی اصولی و منطقی پروژه ها و برنامه های شهری را با نظارت و کنترل بیشتری، دنبال بنماییم. نعمت الله قنواتی افزود : باید از وقت و زمان به نحو مطلوب و مناسب استفاده نمود و از تمام ظرفیتها استفاده کرد و در انجام امور باید از پیمانکاران و اشخاص با تجربه و کاردان استفاده کرد و همچنین تکریم ارباب رجوع را در همه امور مورد نظر داشته باشیم.

ایشان در پایان خاطرنشان کردند ما می توانیم موفق باشیم جرا که توانایی انجام امور را به لطف خداوند داریم.

در پایان این جلسه آقایان مهندس نظارات ، رئیس قنواتی، دوستان، از اعضاء شورای اسلامی شهر نیز پیرامون مسائل و مشکلات مختلف شهری به بیان دیدگاههای خود پرداختند و خواهان کار و تلاش مضاعف و دقت لازم در انجام طرحها و برنامه های شهری را خواستار شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند ماهشهر به این عزیزان بفرمایید چرا طرح جمع آوری نرده ها و فنسهای پیاده روها فقط برای شهروندان بدون پارتی اجرا میشه؟؟؟؟!!!!!