برتری خلیج فارس در مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاههای هندیجان

یونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاههای هندیجان با قهرمانی تیم خوش ترکیب خلیج فارس به پایان رسید.

مسابقات فوتبال باشگاههای نوجوانان و مدارس هندیجان که به مناسبت هفته دولت و زیرنظرهیات فوتبال با شرکت شش تیم دراستادیوم تختی برگزار گردید با قهرمانی تیم خوش ترکیب خلیج فارس به پایان رسید.

دراین دوره ازمسابقات پس از برگزاری مسابقات مقدماتی تیمهای خلیج فارس-پارسه-امیدوشاهین به دورنیمه نهایی راه یافتند که سرانجام دوتیم خوب خلیج فارس و امید با غلبه برحریفان خود به مسابقه نهایی رسیدند.دیدارپایانی رقابتها را دو تیم خلیج فارس و امید برگزار کردند که شاگردان خلف عبادی و احسان قنواتیان با برتری در ضربات پنالتی و شکست تیم امید عنوان قهرمانی را بنام خود ثبت کردند.

مراسم پایانی مسابقات که به شکل زیبا توسط هیات فوتبال تدارک دیده شده بود جناب سرهنگ رئوفی فرمانده نیروی انتظامی منطقه به همراه کادرزیرمجموعه خود حضوری پررنگ داشتند.وی به عنوان سخنران چند دقیقه درموردفوائد ورزش برای نوجوانان به ایراد سخنرانی پرداخت.سپس حسن رحمانی رییس هیات فوتبال هندیجان بر ادامه برگزاری مسابقات دررده پایه تاکید کردند و امسال را سال فوتبال پایه درهندیجان خواند.وی همچنین خبر از برگزاری کلاسهای ارتفاء داوری درسطح شهرستان دادند. درادامه مراسم طبق آیین های این چندسال اخیر وتقدیر از پیشکسوتان از آقای خلف عبادی بخاطر حضوردلسوزانه دربرگزاری مسابقات با اهداء لوحی تقدیربعمل آمد و سپس جوایز برترین ها توسط مسئولین به باشگاه ها و نفرات برتر اهداء گردید