بررسی لایحه خروج از رکود در کمیسیون مشترک از پایان هفته

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44، از آغاز به کار جلسات کارگروه مشترک رسیدگی به لایحه خروج از رکود در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیتر نیوز اسماعیل جلیلی، اظهار کرد: کارگروه مشترکی با حضور اعضای کمیسیون‌های صنایع، اقتصادی، عمران، اجتماعی، برنامه و بودجه و کمیسیون حمایت از تولید ملی برای بررسی لایحه خروج از رکود تشکیل شده که جلسات آن از جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این کمیسیون مشترک به مدت یک هفته لایحه خروج از رکود که از سوی دولت ارائه شده را مورد بررسی قرار می‌دهد و جمع‌بندی‌های لازم را انجام خواهد داد تا ان‌شاءالله این لایحه بعد از تعطیلات سه هفته‌ای مجلس در صحن علنی مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خاطرنشان کرد: البته نباید برای بررسی این لایحه تعجیل صورت گیرد بلکه باید با دقت کافی و از همه جوانب این لایحه را مورد رسیدگی قرار داد و نظرات مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و اتاق بازرگانی هم گرفته شود.

جلیلی در پایان گفت: امیدواریم با نگاهی که مجلس و دولت دارند لایحه خوب و مناسبی به صحن علنی ارائه شود که بتواند کمکی به برون‌رفت از شرایط فعلی و خروج وضعیت اقتصادی از رکود باشد.