باقری نیا:همین فردا بگویند برو حرفی ندارم/هرگز مسجد سلیمان را با تبریز مقایسه نکردم

باقری نیا:همین فردا بگويند برو حرفی ندارم/هرگز مسجد سلیمان را با تبریز مقایسه نکردم

تبریز جزو کلانشهرهای ماست و خوب پیشرفت کرده است و من هرگز آن را بامسجد سلیمان مقایسه نمی کنم.

فوتبال ايران- مجيد باقري نيا سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم تا کلمه ای درباره تبریز بیان کنم.

به گزارش سايت فوتبال ايران، باقری نیا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: من حتما باید به خطیبی و هواداران تراکتورسازی تبریک بگویم. برای این تیم آرزوی موفقیت بیش از این دارم.

وی درباره نقل قول های منتسب به خود درباره تبریز اظهار داشت: من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم تا کلمه ای درباره تبریز بیان کنم. قطعا اشتباه شنیده اید. تارتار از وضعیت ورزشگاه مسجد سلیمان ایرادی گرفت و اینکه مسجد سلیمان شهر عقب افتاده ای است اما من گفتم هنوز از این شهر ۲۰۰ هزار بشکه نفت روزانه خارج می شود فکر نمی کنم حرف بدی زده باشم. تبریز جزو کلانشهرهای ماست و خوب پیشرفت کرده است و من هرگز آن را بامسجد سلیمان مقایسه نمی کنم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: این دومین مسابقه پیاپی است که ما در دقایق آغازین ده نفر می شویم. گل اول را روی اشتباه بازیکنان دریافت کردیم. متاسفانه مهاجمان ما به راحتی موقعیت ها را از دست دادند. تراکتورسازی بازی را اداره کرد و از فضایی که به دست آورد به خوبی بهره برد. این شرایط طبیعی است. تیم ما نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شود. وقتی این شرایط به وجود بیاید نقاط ضعف را برطرف می کنیم. آیا امروز خوب بازی می کردیم، شما پاسخ دهید؟

وی درباره اینکه آیا خطر اخراج را حس نمی کند گفت: من مربی حرفه ای هستم و این حق باشگاه است. همین فردا هم اگر برکنارم کنند حرفی ندارم. این نتایجی که ما گرفته ایم همه را نگران کرده است شاید لازم باشد حرکتی بکنیم. مشکلاتی داشتیم از جمله اینکه بازیکنان به مسجد سلیمان نمی آمدند و بعد اینکه سقف پرداختی مان پایین بود تا امروز هم ریالی به کسی پرداخت نشده است. اگر باشگاه ما هم پول بهتری می داد مشکل حل می شد.