قوی تر از گذشته ادامه میدهیم؛

سه سال گذشت/ خورنا وارد چهارمین سال فعالیت خود شد

امروز ششمین روز از ششمین ماه سال ۹۳ پایگاه خبری خورنا ۳ ساله شد و چهارمین سال فعالیت خود را آغاز کرد.

پایگاه خبری خورنا در ششم شهریورماه ۱۳۹۰ با رویکردی انتقادی نسبت به مشکلات استان خوزستان و با نگاهی به کمک به پیشرفت خوزستان با شعار “در مسیر توسعه استان” به صورت مستقل و بدون وابستگی به ارگان، حزب و یا شخصیتی خاص آغاز به کار کرد و این رویه را در سالهای اخیر ادامه داد.

این پایگاه خبری سعی داشته همواره با رعایت اخلاق و بدون هیچ واهمه ای، هرجا که لازم و تاثیر گذار بوده انتقادات تند، سازنده و کارگشایی انجام دهد و از پرداخت هزینه های احتمالی این انتقادات نیز هراسی نداشته است.

خورنا هیچگاه خود را وام دار شخص، گروه یا ارگان خاصی نمیداند و با استقلال کامل همواره سعی در کمک به توسعه استان داشته است.

همچنین طی روزهای آتی دفتر مرکزی پایگاه خبری خورنا در اهواز افتتاح میشود و با قدرت و توانی بیش از پیش به فعالیت خبری خود ادامه میدهد. در این مسیر، دست یاری از تمام عزیزانی که به هر نحوی میتوانند در بهبود کیفیت و کمیت خدمات خورنا کمک کنند، دراز میکنیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • واقع بین موفق باشید ......
  • خوزستان امروز همکاران عزیز خورنا خوزستان امروز این تداوم خورنا را تبریک گفته و آرزوی موفقیت و پیشرفت رسانه ای خورنا را بیش از بیش خواستار است همکاران شما در خوزستان امروز
  • بهزاد وجود يك خبرگذارى به عنوان نمادى از آزاد انديشى و توسعه توسط جوانان منطقه اى محروم بى شك باعث افتخار است، اين رويداد بستر افتخارى بى بدليل است به نوبه خود اين زادروز فرخنده را تبريك عرض مى نمايم.
  • ناشناس سلام ، موفق باشيد ، سايت خوبى داريد ، تولدتان هم مبارك ...