حجت الاسلام والمسلمین فیاضی خبر داد:

تفاهم دیرهنگام اعضای ستاد روحانی در خوزستان با استاندار

خورنا اعضای ستاد روحانی در خوزستان پس از یک سال با استاندار به تفاهم رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی، رئیس کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی استان خوزستان در انتخابات ۹۲ در گفتگو با خورنا بیان داشت: طی جلسه ای صمیمی با آقای استاندار مشکلات استان و گلایه های فعالین ستاد دکتر روحانی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایشان ضمن اذعان به وجود این مشکلات قول پیگیری و رفع این دغدغه ها را دادند.

فضاضی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار شد تا جمعی از ستادی ها انتخاب شوند تا ضمن دیدار با استاندار، پیگیری و تبادل نظر نمایند و انشاءالله این نشست ها تا رسیدن به اهداف دولت کریمه تدبیر و امید ادامه خواهندداشت.

فیاضی اظهار داشت: اینجانب گرچه این تفاهم را کمی دیر میدانم اما آن را به فال نیک میگیرم و از حسن نظر و توجه آقای استاندار کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رئیس کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی در خوزستان تاکید کرد: برای هر نوع همکاری با استاندار و مجموعه استانداری در جهت ایجاد همدلی و حل مشکلات اعلام آمادگی کردم و امیدوارم دوستان ستادی نیز همگام و همراه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین  فیاضی در خصوص مراسم افطاری ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان خوزستان و احتمال طرح مباحث انتقادی نسبت به مدیریت ارشد استان گفت: در طی چند روز گذشته بیانیه ای منتسب به ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مورد اعتراض شدید اینجانب قرار گرفته است.
فیاضی خواستار برقراری حفظ آرامش اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی دراستان شد . فیاضی همچنین بر لزوم پیگیری جلسه ویژه با دکتر مقتدایی  در راستایی همگرایی و رسیدن به خواسته های مشروع ستاد و دولت تدبیر و امید تاکید کرد  و گفت : باید تا حصول نتیجه  از هرگونه پیش داوری در این مورد اجتناب شود.
رئیس کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان در پایان گفت: مراسم افطاری صرف با هدف تجدید دیدار بین دوستان ستادی و ایجاد الفت و برادری می باشد و جای مباحث جنجالی نیست و برنامه ای در جهت تقابل با استاندار به هیج وجه مدنظر نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احسان طباطبايى متاسفانه عده اى هنوز به دنبال سهم خواهى از دولت هستند.
  • عبدلله سلامی ملاقاتهای فردی وجمعی بااستاندار کماکان بی حاصل ام پررونق است .بی حاصلی سهم زیانبار ملاقات کننده و پررونقی سهم سود بخش ملاقات شونده .
  • خیر خواه اقای فیاضی هنوز برای رفع تشنگی چشم به سراب دوخته است . دریغ از یک قطره اب .
  • نادر درنا امیدی بسی امید است . البته شاعر گفته است !
  • صادقی از اهواز باسلام و احترام . شما را به حضرت ابوالفضل (ع) خوب توجه کنید : این مملکت مگرقانون ندارد . شما در کجای قانون ستاد انتخاباتی بعد از انتخاب یک مسئول که تمام دار و دسته اش را از کوچک تا بزرک مسئول و همه کاره کرده باز هم جایگاهی دارد ؟ این اجحاف بزرگی است در حق مردم خارج از ستاد . پس بقیه مردم که عضو ستاد نبوده اند چکار باید بکننند؟ چرا اینقدر به کسانی که به درست یا غلط عضو ستاد بوده اند ویا الان کسی داشتند واسمشان را در لیست ستاد نوشته اند میدان می دهید ؟ مگر اینها چکارکرده اند که بقیه مردم نکرده اند ؟ والله امتیاز دادن به اینها ظلم بزرگی است در حق مردم !!!! فریادمان را به گوش کی باید برسان !!!! ای داد ای بیداد !!! مردم را با این کارها از خیلی از چیزها دلسرد می کنید !!! حاج آقا تورا به خدا این مسائل باندی و ستادی را کنار بگذارید !! شاید دولت یک مشکلی از مردم عادی حل کند ! شما که مشکل بیکاری و بدبختی و مریضی و .... ندارید . متنفریم از این باندبازی و حزب و دارو دسته بازی ها و ستادکاری ها !!!!!! کمی هم به نیازهای مردم توجه کنید !!
  • نادر اقای صادقی اولا عصبانی نشو برادر . ثانیا ملاقات با استاندار می تواند حق هرکس باشد بویژه اگر واقعا حرفی هم برای گفتن داشته باشد .اقای فیاضی ازجمله کسانی بودند که اهتمام موثری در جمع لابیگران انتصاب مقتدایی . ازخود بخرج داده بود . بنابراین حتا اگر مطا لبات نامبرده بقول جنابعالی از نوع سهم خواهی باشد . استاندار باید درحد توان از استقبال کند ودیگران هم تنگ نظر نباشند
  • صادقی از اهواز استاندار باید وقت و توانش را صرف حل مشکلات توده مردم بکند نه وقتش را گروههای و باندهای سیاسی به بحث های حاشیه ای و سهم خواهی گروهی بگیرند . ما از این گروهگرایی و باندبازی متنفریم . تجربه ی چندین ساله بیانگر این واقعیت است که گروههای سیاسی مشکلی از توده ی مردم را حل نکرده اند و فقط به دنبال سهم خودشان از مسئولین هستند.
  • نادر اقای صادقی استاندار محترم برای مدیریت اجرایی استان با کمبود وقت مواجه نیست زیرا گاهی وقت خود را با تعریف جوک پر می کند . بهر حال بخشی از وقت نماینده اجرایی دولت باید صرف ملاقاتهای موثر با فرد ویا افرادگردد .