مهاجرت فراوان مردم باعث گستردگی شهر اهواز شده است

خورنا: معاون توسعه و پشتیبانی استاندار خوزستان مهاجرت فراوان مردم را باعث گستردگی شهر اهواز دانست.

علی عماد در مراسم نمادین کلنگ زنی هشت پروژه عظیم شهرداری اهواز در مسیر جاده اهواز ـ حمیدیه روبروی منطقه عین دو اهواز اظهار کرد: از ۳۴ سال قبل مهاجرت مردم به شهر اهواز آغاز شده و این مهاجرت ها باعث گستردگی شهر شده است. این امر خدمات رسانی به این مناطق را بسیار دشوار کرده است و ارائه خدمات مطلوب تنها از عهده شهرداری بر نمی آید.

وی افزود: برای انجام کار خوب و مطلوب در شهر اهواز نیاز به یک مدیریت جهادی داریم که آن مدیریت شجاع، توانمند و زمان شناس باشد. همچنین خوب درآمد کسب کند و بر هزینه کرد درآمدها نظارت داشته باشد.

معاون توسعه و پشتیبانی استاندار خوزستان تصریح کرد: یکی از مزیت های شهر اهواز وجود مدیریت جهادی در میان اعضای شورای شهر و شهردار است. با وجودی که کار در شهر اهواز بسیار سخت و دشوار است و امکانات نیز محدود است اما فعالیت این افراد بسیار خوب است و برای ساخت و آبادانی بیشتر شهر تلاش و همت مردم لازم است که باید به کمک شهرداری بیایند.

عماد در پایان گفت: اینکه برخی افراد مال خود را در اهواز اندوخته اند ولی در جای دیگری سرمایه گذاری می کنند بزرگترین ظلمی است که به مردم این شهر روا داشته می شود. این افراد بهتر است برای برکت مال خود هم که شده به کمک شهرداری بیایند و به مردم خدمات مفیدی را ارائه دهند.

مسعود فلاحی فرمانده ناحیه سپاه امام حسین (ع)، حضرت آیت الله محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز، رامی علاسوند رئیس شورای شهر اهواز به همراه برخی اعضاء، سایر مسئولان محلی و مردم کوی عین دو در این مراسم حضور داشتند.