بازیکنانم مقابل صنایع ماهشهر از نظر ذهنی برتر بودند

خورنا: سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: در دیدار مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر بازیکنانم از نظر ذهنی برتر و بالاتر از حریف بودند.

مهران حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: دیدار مقابل دیگر تیم ماهشهری یعنی صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر یک بازی بود مانند دیگر بازی‌های لیگ برتر که برای حساسیت خاصی نداشت.

وی افزود: در این مسابقه تصورم این است که بازیکنانم از نظر ذهنی بالاتر بودند و از نظر تیمی نیز برتر ظاهر شدند و در مجموع توانستیم نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام خاطرنشان کرد: تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز تیم خوبی است و با توجه به بضاعت مالی کار بسیار بزرگی انجام داده که توانسته در جمع هشت تیم نخست لیگ حضور پیدا کند.

حاتمی در ارتباط با صعود تیم خود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور نیز، اذعان داشت: ما باید تمام تلاش خود را برای رقابت با حریف اصفهانی خود در مرحله نیمه‌نهایی به کار ببریم و گذشته را به طور کامل به فراموشی بسپاریم و فقط به آینده فکر کنیم.

تیم پتروشیمی بندر امام عصر پنج‌شنبه در دومین دیدار خود در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم همشهری خود صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر رفت و این تیم را ۱۰۴ بر ۶۵ شکست داد.

شاگردان مهران حاتمی در دیدار نخست خود در این مرحله نیز ماهشهری‌ها را ۹۱ بر ۵۹ شکست داده بودند.

تیم پتروشیمی بندر امام عصر پنج‌شنبه با کسب دومین پیروزی خود برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر، به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال ماهشهر صعود کرد.

مردان مهران حاتمی در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده دربی بسکتبال اصفهان یعنی یکی از دو تیم فولاد ماهان سپاهان یا ذوب آهن بروند.

 

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930122000145#sthash.QiY7Zill.dpuf