رشته‌های پرستاری و آزمایشگاهی در رامهرمز راه‌اندازی می‌شود

خورنا: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: به زودی رشته‌های پرستاری و آزمایشگاهی در رامهرمز راه‌اندازی خواهد شد.

شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با تلاش‌هایی که صورت دادیم و با جذب اعتباراتی از مهر ماندگار توانستیم بیمارستان جدید رامهرمز را راه‌اندازی کنیم اما متاسفانه وضعیت فعلی آن برای ما قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: پنج میلیارد تومان اعتبار جهت راه‌اندازی سی تی اسکن و ام آر آی رامهرمز تامین شده و موافقت‌نامه‌های مربوطه را نیز ارائه داده‌ایم که امیدواریم به زودی راه‌اندازی شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعدادی تخت آی سی یو خریداری شده که به زودی وارد شهرستان خواهد شد تا بخشی از مشکلات بیماران آی سی یو برطرف شود.

وی افزود: سعی بر این داریم که شاخه‌ای از دانشکده علوم پزشکی در رشته‌های پرستاری و علوم آزمایشگاهی را در شهرستان راه‌اندازی کنیم تا بخشی از نیازهای تخصصی خود را حل کنیم.

بهمئی اظهار کرد: تلاش بر این بود که بیمارستان دوم، بیمارستان جایگزین باشد که در صدد تامین تجهیزات برای آن هستیم و امیدواریم مشکلات درمانی شهرستان رامهرمز با این ۲ بیمارستان مرتفع شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سعی بر این است که بیمارستان امام رامهرمز به فعالیت خود ادامه دهد و بیمارستان جدید این شهرستان به بخش خصوصی واگذار شود.

وی در پایان پیرامون استخدام پرسنل جهت بیمارستان جدید رامهرمز گفت: در تلاش هستیم که مجوزهای لازم اخذ و اعلام شود تا بتوان نیروهای مورد نیاز این بیمارستان را استخدام کرد.