امام جمعه خرمشهر: برنامه دیدار با رهبری در حال تدوین است

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: برنامه دیدار بنده با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال تدوین است.

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است بنده به نمایندگی از مردم خرمشهر به حضور مقام معظم رهبری رسیده و مشکلات این شهرستان را برای معظم‌له بازگو کنم.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام این دیدار در حال تدارک و تدوین است.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: البته هنوز زمان دقیق انجام این دیدار مشخص نشده است و به محض تعیین زمان، به مردم خرمشهر اطلاع خواهم داد.

موسوی تصریح‌کرد: در این راستا نیز فراخوانی را اعلام و از همه شهروندان خرمشهری خواسته‌ایم تا نظرات و پیشنهادات خود را به این منظور به دفتر امام جمعه اعلام کنند.

وی اضافه‌کرد: این فراخوان همچنان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند نقطه‌نظرات خود را در خصوص مسائلی که باید در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شود، به دفتر امام جمعه ارسال کنند.

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در نهایت نظرات ارسال شده جمع‌بندی می‌شود و چکیده‌ای از آنها در دیدار بنده با رهبر انقلاب به ایشان ارائه خواهد شد.

موسوی در خصوص سفر رئیس‌جمهور به خرمشهر و وعده‌های داده شده از سوی دولت در این سفر نیز افزود: دولت در این سفر قول‌ها و وعده‌های خوبی را برای احیای خرمشهر داده که امیدواریم شاهد تحقق آنها در راستای حل مشکلات کنونی و بهبود وضعیت باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امام جمعه خرمشهر چندی پیش در اعتراض به عدم توجه به خرمشهر و محرومیت این شهرستان از سمت خود استعفا کرد، اما استعفای وی مورد پذیرش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه واقع نشد و مقرر شد تا امام جمعه خرمشهر دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای داشته باشند تا مشکلات این شهرستان را که پایتخت مقاومت ایران است، بازگو کند.