تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ماهشهر از فعالیت مثبت “خـورنـا” در سطح خوزستان

خورنا: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر از دیدار و گفتگوی مسئولین پایگاه خبری “خورنا” با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، مجید نقدی زاده، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر از دیدار و گفتگوی علی چاروسایی مدیر مسئول و محمد افضلی قائم مقام پایگاه خبری “خورنا” با حجت‌الاسلام سید علی رضوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر خبر داد و گفت: این دیدار در راستای تعامل و ارتباطات خبری و انعکاس اخبار دینی و مذهبی شهرستان برای درج در پایگاه خبری خورنا انجام شد.

وی افزود: در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام رضوی ضمن خیر مقدم از مسئولین پایگاه خبری خورنا به علت انعکاس و درج به موقع تمامی اخبار شهرستان های استان خوزستان بخصوص در زمینه های فرهنگی، دینی و مذهبی تشکر و قدردانی کرد.

این مسئول فرهنگی در ادامه با اشاره به فعالیت سایت خبری سازمان تبلیغات اسلامی(IDO) که در حال حاضر بطور میانگین ماهیانه ۱۲ هزار خبر در این سایت ثبت می‌شود، افزود: فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی، دینی و مذهبی بطور میانگین سالیانه بیش از یک هزار خبر بوده که گوشه‌ای از اقدامات انجام شده را در سایت مذکور انعکاس داده و یکی از سایت‌های خبری پر بازدید کشوری می‌باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر در این دیدار اظهار کرد: خبرنگاری امانتی است که باید با دقّت و بیطرفی محض و طبق واقعیت به شهروندان رسانده شود.

در ادامه چاروسائی مدیر مسئول پایگاه خبری “خورنا” به تشریح وظایف خبری خورنا پرداخته و آمادگی خود را برای انعکاس اخبار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر اعلام کرد و در خصوص نامگذاری این سایت افزود: خوزستان، تنها استان ایران است که دارای خور طبیعی میباشد، که “خور ماهشهر” نام دارد و از خلیج فارس منشعب شده است و “نا” مخفف دو کلمه انگلیسی News Agency به معنای “پایگاه خبری” میباشد که در مجموع khoorna به معنی khoor News Agency یا “پایگاه خبری خور” است.

منبع: وبسایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور