تقاضای جادری از مقتدایی: “استفاده از دوستانی که برای پیروزی گفتمان اعتدال تلاش کردند”

خورنا: استاندار جدید هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات روحانی در خوزستان گفت: با توجه به اینکه در استان دیگری به خدمت خواهم پرداخت و توفیق این را نداشتم تا در خدمت مردم استانم باشم، ولی از مقتدایی تقاضا دارم از دوستانی که برای پیروزی گفتمان اعتدال و عقلانیت تلاش کردند و هزینه داده‌اند به شایستگی استفاده نماید.

به گزارش خورنا از اهواز، جاسم جادری ظهر امروز در جمع اعضای ستاد روحانی در خوزستان اظهار کرد: مسئولیت سختی‌هایی دارد که تنها احساس تکلیف هر انسانی را به پذیرش آن وامی‌دارد، کسی که در قبال مردم مسئول می‌شود باید در مقابل آن‌ها خود را پاسخگو بداند.

وی ادامه داد: باید از اعتمادی که هیئت محترم دولت، وزیر کشور و خصوصا شخص رئیس جمهور در سپردن مسئولیت استانداری هرمزگان به بنده داشته‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

رئیس ستاد روحانی در خوزستان در این خصوص افزود: نوع معرفی، حمایت و تائیدی که رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از بنده داشتند، کارم را بیش از پیش سخت‌تر کرده است و از همین رو تمام تلاش خود را خواهم کرد تا جوابی درخور و شایسته به اعتماد ایشان دهم و نماینده‌ای شایسته برای مردم خوزستان در استان هرمزگان باشم.

وی با اشاره به نام نیکی که مقتدایی از خود در هرمزگان به عنوان یک فرزند خوزستان به جای گذاشته است، تصریح کرد: بنده نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این نام نیک به جای مانده از خوزستانی‌ها در هرمزگان را تثبیت کرده و ادامه دهنده راه ایشان در آن استان باشم.

جادری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش‌ها و دلسوزی‌های مردم و اقوام مختلف خوزستان در حمایت از خود گفت: نمی‌دانم چگونه می‌توانم این محبت‌ها را جبران کنم، ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با به جای گذاشتن یک عملکرد خوب و قابل دفاع در این استان جنوبی، برای مردم بزرگ و با محبت استانم سربلندی را به ارمغان آورم.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان با ۱۴۰۰ کیلومتر ساحل، ۱۴ جزیره، ۴ فرودگاه، دو منطقه آزاد تجاری، موقعیت استراتژیک و بندری و نیز استعدادهای مختلفی که در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، تجارت و… در خود دارد، موقعیتی فوق‌العاده برای خدمت‌رسانی به مردم خونگرم و با محبت این استان را مهیا کرده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به انتخابش به عنوان استاندار هرمزگان گفت: ستاد دکتر روحانی در خوزستان تنها ستادی در کشور بود که توانست دو استاندار خوزستان و هرمزگان را به دولت تدبیر و امید وارد کند که این موضوع مدیون تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه اعضای این ستاد بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در استان دیگری به خدمت خواهم پرداخت و توفیق این را نداشتم تا در خدمت مردم استانم باشم، ولی از مقتدایی تقاضا دارم از دوستانی که برای پیروزی گفتمان اعتدال و عقلانیت تلاش کردند و هزینه داده‌اند به شایستگی استفاده نماید.