گردشگری دریایی خوزستان تقویت می‌شود

خورنا: مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از تقویت گردشگری دریایی در استان خبر داد و گفت: تقویت گردشگری دریایی یکی از اهداف اساسی در خوزستان به شمار می‌رود.

افشین حیدری اظهار کرد: تقویت گردشگری در خوزستان در دستور کار قرار دارد. به این دلیل می‌کوشیم تا شرایط را در این بخش بهبود بخشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان از بکرترین شرایط اقلیمی برای گردشگری برخوردار است و به این دلیل می‌کوشیم تا داشته‌های این استان به ایرانیان معرفی شود تا خوزستان اصلی‌ترین هدف مسافرت‌های مردم شود.

او بیان کرد: خوزستان برای تفریح هم هوای سرد و برفی، هم هوای گرم و مرطوب دریایی و هم هوای معتدل با مناظر بسیار زیبای طبیعی دارد که باید این داشته‌ها به مردم معرفی شوند.

حیدری تاکید کرد: خوزستان از همه ظرفیت‌های خود برای معرفی داشته‌هایش استفاده می‌کند و به این دلیل می‌کوشیم تا گردشگری دریایی که در خوزستان سواحل بسیار زیبایی نیز دارد را معرفی کنیم.

وی افزود: اکوتوریسم موجود در خوزستان بسیار منحصر به فرد است. بنابراین می‌توان برای بهبود وضعیت موجود از رسانه ملی برای این مهم استفاده کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: با رسانه ملی وارد تعامل بسیار خوبی شده‌ایم و برای معرفی آثار تاریخی و داشته‌های گردشگری استان با این رسانه وارد امضای تفاهم‌نامه‌ای شده‌ایم تا بتوانیم بهتر گردشگری خوزستان را معرفی کنیم.

حیدری گفت: گردشگری خوزستان می‌تواند باعث رونق اقتصادی کشور شود. در همین زمینه برای معرفی مناطق بکر استان تلاش مضاعفی را در پیش گرفته‌ایم.