نماینده مردم دزفول در مجلس: بخش تولیدی کشور در وضعیت بحران است

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش تولیدی کشور در وضعیت بحران است و باید برای رفع مشکلات در این حوزه فکری اساسی کرد.

عباس پاپی‌زاده اظهار کرد: به دلیل عدم تخصیص یارانه بخش تولید این بخش در حال نابودی است و به این دلیل باید از بخش تولید به ویژه در زمینه کشاورزی حمایت جدی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت باید به بخش تولیدی توجه بیشتری کند، افزود: در شرایط کنونی به دلیل نبود توانمندی در بخش صنعتی بسیاری از واحدهای تولیدی در حال تعطیل و راکد هستند و باید در این بخش با تعریف بسته‌های حمایتی و پرداخت یارانه حمایتی جدی از بخش تولید انجام شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش شدید قیمت‌ها به دلیل نوسانات ارز باعث شده تا مشکلات زیادی برای تولیدکنندگان به ویژه در بخش کشاورزی و دامداری به وجود آید و باید این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود تا این مشکلات به بحران در تامین نیاز جامعه تبدیل نشود.

وی هشدار داد که این مشکلات می‌تواند گریبان مردم را بگیرد، گفت: عدم توجه به مشکلات در این بخش باعث می‌شود تا تامین نیازهای داخلی از واردات در دستور کار قرار گیرد و این زیانی بیشتر برای کشور به همراه خواهد داشت، زیرا هم ارز از کشور خارج می‌شود و هم از تولیدکننده داخلی حمایت نمی‌شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی باعث ایجاد اشتغال و چرخش مالی در جامعه می‌شود و به این دلیل حمایت از بخش تولید باید در دستور کار قرار گیرد.