مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان: مدیران به روابط عمومی‌های خود بها دهند

خورنا: مدیر سرای روزنامه‌‌نگاران خوزستان گفت: مدیران هر قدر به روابط‌عمومی‌های خود بها دهند اثرات مثبت آن ابتدا به مدیران و سازمان مربوطه و سپس به مردم و همکاران برمی‌گردد.

محمدرضا ایزدی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای سیاستگزاری دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان اظهار کرد: برگزاری سمینارهایی با سطح علمی بالا در خوزستان علاوه بر اینکه باعث ارتقای توان علمی فعالان عرصه روابط عمومی می‌شود باعث کاهش بسیاری از هزینه‌های اضافی و خروج سرمایه از استان، ناشی از شرکت در همایش‌های خارج استانی نیز می‌شود.

رئیس افتخاری دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان با اشاره به اعطای گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان در سمینار، تصریح کرد: گواهینامه حاضران در این سمینار از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان صادر می‌شود که این گواهینامه برای مدیریت نیروی انسانی و کارگزینی تمام سازمان‌ها، ادارات کل و شرکت‌های دولتی و خصوصی در سطح کشور معتبر است.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای سیاست‌گذاری سمینار عنوان کرد: شورای سیاستگذاری دومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان متشکل از جمعی از علاقمندان با تجربه و متخصص در حوزه روابط عمومی است که تمام نیروی خود را برای برگزاری هرچه بهتر و علمی‌تر کردن این سمینار به کار گرفته‌اند و امیدواریم که بتوانیم خدمتی در راستای افزایش سطح علمی و دانش روابط عمومی همکاران در سازمان‌ها ارائه دهیم.

ایزدی با اشاره به تاثیر برگزاری چنین سمینارهایی در ارتقای سطح علمی فعالان روابط عمومی، بیان کرد: از آنجایی که روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها به عنوان ویترین و پیشانی سازمان‌ها قلمداد می‌شوند، مدیران هر قدر به روابط عمومی‌های خود بها دهند اثرات مثبت آن ابتدا به مدیران و سازمان مربوطه و سپس به مردم و همکاران بر می‌گردد.

مدیر سرای روزنامه‌‌نگاران خوزستان اضافه کرد: یک روابط عمومی زمانی می‌تواند موثر واقع شود و تاثیرگذار باشد که علم استفاده از ارتباطات پنجگانه خود را تقویت و به روز کند و این مهم با شرکت در چنین کلاس‌ها و سمینارهایی به دست می‌آید، در نتیجه شاهد حل بسیاری از مشکلات درون و برون سازمانی خواهیم بود.