اختصاص ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار به آسفالت جاده امامزاده حمزه ماهشهر

خورنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماهشهر از اختصاص ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار به آسفالت جاده امامزاده حمزه موسی الرضا در مسیر این ماهشهر-هندیجان خبر داد.

حمید شویع‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: برای آسفالت جاده امامزاده حمزه موسی الرضا در مسیر ماهشهر به هندیجان، ۳۷۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین برای ساخت پارکینگ نیز ۱۳ هزار مترمربع به امامزاده میررحمان شهرستان هندیجان اختصاص داده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماهشهر تصریح کرد: در هندیجان، ماهشهر و شهر چمران ۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد که برای رفع مشکلات این اماکن اقداماتی انجام شده است و همچنین در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امامزاده حیدر، امامزاده حمزه موسی الرضا، امامزاده میررحمان و … از جمله این اماکن مذهبی و مقدس هستند ادامه داد: این اقدامات با همکاری ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، سازمان آب و برق استان خوزستان و بخشداری‌ها صورت گرفته است.

شویع‌نژاد در ادامه از تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در امامزاده‌ها تشکر کرد و گفت: متاسفانه برخی اقدام به سرقت در امامزاده‌ها می‌کنند که امیدواریم هر چه سریع‌تر دستگیر شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • صادق اگر سازمان اوقاف مایل به انجام کار زیر بنایی هست امامزاده حمزه ع نیازی به بودجه ندارد چرا که خود درآمد بالا دارد وکمک های مردمی بسیاری به آن مکانه متنبرکه میرسد
  • سید سلام علیکم دوصدگفته چون نیم کردار نیست.الان 5/6سال است امور امامزاده حمزه بن موسی الکاظم علیهما السلام با اوقاف ماهشهر است . هیچ خبری هم نیست. اوقاف فقط نذورات را برداشت میکند. این مرام همه ساله آنهاست. باید در این مورد مردم ورود کنند.
  • سید سر به شهر ری رفته، تن به غربتش مانده بعدازشهادت حضرت امامزاده حمزه علیه السلام در منطقه دشت غزاله ماهشهر کنونی،راس مبارکش را جهت دریافت صله وشناسایی ایشان وصحت اینکه ایشان رابه شهادت رسانده اند واینکه نشان نماینده حاکم ملعون وقت عباسی بدهند،به منطقه شهر ری تهران کنونی بردند که بعداز سر دادن ندای الله اکبر از رأس مبارکشان وفرار آن کسی که رأس مبارک را به ری برده بود توسط شیعیان ری در باغی در آنجا مدفون گشت که الان زیارتگاه محبین خاندان عصمت وطهارت علیهم السلام است وباعث نورانیت منطقه ری وتهران . یکی از زائرین بزرگوار ایشان حضرت سیدعبدالعظیم الحسنی علیهما السلام است که همیشه جهت زیارت میآمد وبعداز رحلت ایشان به امر آن جناب،اورا در مجاورت مدفن رآس امامزاده حمزه بن موسی الکاظم علیهم السلام،به خاک سپردند.... وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب آل محمد ینقلبون