زیباسازی شادگان زمان‌بر است

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: دگرگونی و زیباسازی این شهر نیازمند زمان است و در این زمینه باید صحیح برنامه‌ریزی کرد.

لطیفه حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: اعضای شورای شهر دوره جدید باید منسجم‌تر و متحدتر در راستای پیشرفت و آبادانی شهر گام بردارند.

وی افزود: این روند بیش از هر چیز نیازمند تعامل و حمایت مردم است که البته در این خصوص باید فرهنگ سازی موثر و مطلوبی صورت گیرد تا شهروندان هدف از تعامل خود را درک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان با بیان اینکه اعضای شورای شهر منتخبان مردم هستند و باید رسیدگی به مشکلات شهروندان را در اولویت برنامه‌هایشان قرار دهند گفت: باید با حمایت شهردار و درآمدزایی بتوان شادگانی نو ساخت.

وی ادامه داد: این شهر در بسیاری از بخش‌ها محروم است و به جرات می‌توان گفت تقریبا نیمه مرده است پس شهردار باید معجزه کند.

حسینی با بیان اینکه دگرگونی و زیباسازی این شهر نیازمند زمان است و در این زمینه باید صحیح برنامه ریزی کرد گفت: بدون شک تعامل اعضا می‌تواند سهم به‌سزایی در تعالی شهر داشته باشد و رضایتمندی مردم نیز در وهله دوم در آبادانی شادگان موثر خواهد بود که امیدواریم این دو در یک مسیر محقق شوند.