اجرای ۱۱ پروژه ورزشی در رامهرمز

خورنا: رئیس ورزش و جوانان رامهرمز از مصوب و اجرایی شدن ۱۱ پروژه ورزشی استانی در این شهرستان خبر داد.

علی آلبومرادی اظهار کرد: در راستای توسعه فضاهای ورزشی در این شهرستان، امسال ۱۱ پروژه ورزشی مصوب شده که به زودی با تامین اعتبارات لازم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای بازسازی استادیوم ورزشی رامهرمز و تکمیل سالن چند منظوره بانوان که به صورت سقف فضایی است در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

رئیس ورزش و جوانان رامهرمز تصریح کرد: به منظور احداث سالن ورزشی چند منظوره مردان و تکمیل سالن چند منظوره بانوان که به صورت سقف ساده است نیز در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی با اشاره به توسعه ورزش در سطح روستاها خاطرنشان کرد: به‌منظور احداث چهار باب سالن سقف کوتاه ورزشی در روستاهای رامهرمز پیش‌بینی ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار شده است.

آلبومرادی در ادامه یادآور شد: برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و تکمیل استادیوم رامهرمز و رختکن استادیوم ورزشی روستای حاج بارون نیز ۸۰ میلیون تومان اعتبار پیشنهاد کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: با توجه به جوانان مستعد این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی امیدواریم با حمایت نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اختصاص بودجه برای اجرای طرح‌های ورزشی در توسعه ورزش این شهرستان بتوانیم گامی مثبت برداریم.