حضور ۷۶۵۰ نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان کارون

خورنا: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون از حضور ۷هزار و ۶۵۰ نفر در طرح نشاط و تعالی این شهرستان خبر داد.

علی باوی اظهار کرد: ۷ هزار و ۶۵۰ نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان کارون شرکت کردند.

وی از اجرای طرح نشاط و تعالی در ۵۲ پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح نشاط و تعالی، در تابستان هر سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون با بیان اینکه طرح نشاط و تعالی در پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان به اجرا در‌آمد، یادآور شد: طرح نشاط و تعالی امسال در شهرستان کارون با استقبال خوبی مواجه شد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این بود که طرح نشاط و تعالی به بهترین وجه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان انجام شود و علاقه‌مندان با اشتیاق و روحیه خوبی در کلاس‌ها حضور یابند.

باوی در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس به برگزاری دوره‌های آموزش عقیدتی سیاسی در طرح نشاط و تعالی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دوره‌های هنری در برخی رشته‌ها نیز برگزار ‌شد.

وی، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های علمی، ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی سال ۹۲ در شهرستان کارون بیان کرد و گفت: شرکت در اردوهای هجرت سه از دیگر برنامه‌ها بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون اردوهای زیارتی سیاحتی را از دیگر برنامه‌های تابستان امسال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تعدادی از کسانی که در طرح نشاط و تعالی حضور یافتند به اردوهای زیارتی سیاحتی اعزام ‌شدند.

باوی برگزاری کلاس‌های قرآن و نماز را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی تابستان امسال در این شهرستان بیان کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) کارون از حضور نوجوان و جوانان شهرستان کارون در طرح نشاط و تعالی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تابستان امسال حدود ۷ هزار و ۶۵۰ نفر نوجوان و جوان در طرح نشاط و تعالی حضور یافتند و اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع گذراندند.

باوی از اعزام ۳۰۰ بسیجی این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد و افزود: این بسیجیان از سوی سپاه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) شهرستان کارون به پابوسی هشتمین امام شیعیان اعزام شدند و حرم شریف حضرت امام رضا (ع) را زیارت کردند.