طباطبائی از اشتغال زایی در حوزه کشاورزی در شهرستان ماهشهر خبر داد

خورنا: طباطبایی بیان داشت: اشتغال زایی در حوزه کشاورزی در دستور کار کارگروه کشاورزی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خورنا، طباطبایی سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان داشت: اشتغال زایی در حوزه کشاورزی در دستور کار ، کار گروه کشاورزی قرار خواهد گرفت.

همچنین وی اظهار داشت: در آینده بسیار نزدیک تدابیری در خصوص اشتغال زایی در زمینه کشاورزی گرفته خواهد شد و امید است شاهد ارتقایی چشم گیر در این زمینه در سطح شهرستان باشیم.

طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود بر خدمتگزاری به مردم تأکید کرد و بیان داشت: پس از پایان جنگ تحمیلی و ارتحال ملکوتی امام عاشقان (ره) دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ سخت نمی‌تواند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

وی عنوان کرد: بر همین اساس دشمنان جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده، پایه‌ها و استوانه‌های نظام را شناسایی و برای فروپاشی و استحاله از درون برنامه‌ریزی کردند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: اما عنصر مهمی به نام مردم مانع از تحقق نقشه‌های پلید دشمنان شد و مقام معظم رهبری نیز با تیزبینی نقشه‌های شوم آنان را شناختند و بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار را خدمت به مردم عنوان کردند.

طباطبایی در پایان عنوان کرد: مسئولان باید با خدمت‌رسانی و تلاش در جهت جلب رضایت مردم با توطئه‌های دشمنان مقابله و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کنند.