طباطبائی: ضریب اشتغال در بخش کشاورزی ماهشهر با وجود رودخانه و خاک‌ حاصل‌خیز ۲درصد است

خورنا: فرماندار جدید شهرستان بندر ماهشهر گفت: ضریب اشتغال در بخش کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر تنها دو درصد است که با وجود رودخانه و خاک‌های حاصل‌خیز این شهرستان این وضعیت بسیار تأسف‌بار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مسئولیت فرمانداری به ویژه در شهرستان بندر ماهشهر کار آسانی نیست و پذیرفتن آن در چنین شهرستان‌هایی کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی‌ است.

وی افزود: کمبود منابع و نیروی انسانی و توقعات و انتظارات به حق مردم کار در چنین شهرستان‌هایی را بسیار سخت می‌کند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه به بخشی از مشکلات این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: ضریب اشتغال در بخش کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر تنها دو درصد است که با وجود رودخانه و خاک‌های حاصلخیز این شهرستان این وضعیت بسیار تأسف‌بار است.

طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود بر خدمتگزاری به مردم تأکید کرد و بیان داشت: پس از پایان جنگ تحمیلی و ارتحال ملکوتی امام عاشقان (ره) دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ سخت نمی‌تواند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

وی عنوان کرد: بر همین اساس دشمنان جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده، پایه‌ها و استوانه‌های نظام را شناسایی و برای فروپاشی و استحاله از درون برنامه‌ریزی کردند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: اما عنصر مهمی به نام مردم مانع از تحقق نقشه‌های پلید دشمنان شد و مقام معظم رهبری نیز با تیزبینی نقشه‌های شوم آنان را شناختند و بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار را خدمت به مردم عنوان کردند.

طباطبایی در پایان عنوان کرد: مسئولان باید با خدمت‌رسانی و تلاش در جهت جلب رضایت مردم با توطئه‌های دشمنان مقابله و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس فرماندار فقط حاج منوچهر حیاتی که محبوب همه بچهای شهرک طالقانی حاج منوچهر دوست داریم