مشکل تامین زمین بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حل می‌شود

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل تامین زمین بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان دزفول در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در شرایط کنونی مشکل اساسی ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان دزفول تامین زمین است که زمین نیز باید از دولت تامین شود.

وی با اشاره به اینکه تامین زمینه از دولت هزینه‌های ساخت این بیمارستان را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: بیمارستان در دزفول نیاز مبرم مردم است و در تلاش هستیم تا با تامین زمین در این زمینه گامی اساسی برداریم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زمین در نظر گرفته شده برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی بیش از ۳۷۵ میلیون تومان قیمت دارد که قرار شده است در اسرع وقت این زمین تملک شود.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه جلسات مکرری برای ساخت بیمارستان در این شهرستان برگزار شده است، گفت: در پنج ماه گذشته برای طی مراحل مورد نیاز برای ساخت بیمارستان تلاش‌های زیادی شده است و جلسات مکرری نیز در تهران برگزار شده که امیدواریم در اسرع وقت این جلسات به ثمر نشسته و کار ساخت و ساز بیمارستان آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان از مصوبات هیئت دولت به خوزستان است، اظهار کرد: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان دزفول از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به خوزستان است که به جد دنبال ساخت این بیمارستان و رفع مشکلات بیمه‌شدگان تامین اجتماعی هستیم.