فعالیت ۱۵ هیئت ورزشی رامهرمز در تابستان

خورنا: رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز گفت: در تابستان امسال به‌منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان رامهرمزی، ۱۵ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت خواهند داشت.

امیر زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، با فعال کردن هیئت‌های ورزشی سعی در جذب حداکثری جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی داریم.

وی ادامه داد: هیئت‌های ورزشی در فعالیت‌های تابستانی خود در رشته‌های کاراته، کشتی، تنیس روی میز، کونگ فو، رزمی، ووشو، بسکتبال، والیبال، بوکس، کبدی و ژیمناستیک ویژه برادران فعال خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز تصریح کرد: ورزش‌های ویژه معلولان و جانبازان این قشر از جامعه نیز توسط هیئت‌های ورزشی ساماندهی و انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای بانوان نیز رشته‌هایی همچون آمادگی جسمانی، بسکتبال، والیبال، کاراته و ژیمناستیک فعال است.

زمانی بیان کرد: برگزاری مسابقات فوتبال جوانان شهرستان و برگزاری فوتسال باشگاه‌های شهرستان در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این اداره در تابستان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز در پایان خواستار مشارکت فعال خانواده‌ها در روی آوردن جوانان و نوجوانانشان به سوی ورزش، به ویژه ورزش‌های همگانی شد تا شادابی و نشاط در جامعه افزون‌تر شود.