نامگذاری جایگاه سوخت شهرداری هفتکل به نام شهید خسرو محمدی

خورنا: شهردار هفتکل از نامگذاری جایگاه سوخت شهرداری هفتکل به نام شهید خسرو محمدی خبر داد.

محمدحسین ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: جایگاه سوخت شهرداری هفتکل به نام شهید خسرو محمدی  نامگذاری خواهد شد.

وی افزود: به منظور تجلیل از جانفشانی‌های پرسنل و سربازان تیپ چهار ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در هفتکل، تصمیم گرفته شد جایگاه سوخت شهرداری هفتکل به نام شهید خسرو محمدی مزین شود.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: سربازان  و کادر تیپ چهار لشکر ۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دوران دفاع مقدس در هفتکل مستقر بود در روزهای نخست تجاوز عراق به میهن اسلامی، نقش بسیار ارزنده‌ای داشتند به طوری که در مقابل پیشروی دشمن در برخی نقاط ایستادند.

شهردار هفتکل در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیپ چهار به ویژه شهدای هفتکلی این تیپ خاطرنشان کرد: شهید خسرو محمدی یکی از شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در روزهای نخست جنگ تحمیلی به شهادت رسید و پیکر مطهرش هنوز به زادگاهش بازنگشته است.

ممبینی بیان کرد: درخواست نامگذاری جایگاه سوخت شهرداری هفتکل به نام شهید خسرو محمدی به شورای اسلامی شهر ارسال شده که امیدوارم هر سریعتر مراحل قانونی آن هر چه سریع‌تر طی شود و این جایگاه مزین به نام شهید شود.

وی با بیان اینکه مراحل تکمیل کردن جایگاه سوخت C.N.G شهرداری هفتکل در حال انجام است اضافه کرد: امیدواریم این جایگاه هر چه سریع‌تر کامل شود و بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

شهردار هفتکل ادامه داد: با هماهنگی‌های پیمانکار طرح، تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا جایگاه سوخت شهرداری خدمات‌دهی خود را در آینده‌ای نزدیک آغاز کند.