پلیس فتا یک نفر را در ماهشهر دستگیر کرد

خورنا: رئیس پلیس فتای استان خوزستان از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب علیه یکی از شهروندان این استان خبر داد و گفت: با عاملان اینگونه جرایم به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خورنا، سرهنگ”شعبان” رئیس پلیس فتا خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت فردی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ شعبان در تشریح این خبر گفت: بنابر اظهارات شاکی و بررسی های انجام شده مشخص شد فردی نامعلوم با درج مطالب کذب و دروغین علیه وی در سایتی اینترنتی موجبات آزار و هتک حیثیت شاکی را فراهم کرده است.

رییس پلیس فتا خوزستان افزود: اقدامات متعددی جهت شناسایی عامل ایجاد کننده انجام و نهایتاً پس از تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته متهم اهل و ساکن ماهشهر شناسایی و دستگیر شد، وی پس از مواجهه با ادله مربوط به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون جرایم رایانه ای درج هرگونه مطالب کذب و دروغین علیه دیگران که موجب هتک حرمت آنان در فضای اینترنتی می شود و نیز انتشار اطلاعات خصوصی، تصاویر و فیلم های شخصی دیگران بدون اطلاع آ ن ها در اینترنت جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جلیل سلام علیکم من بچه اهواز هستم..درباره امام زمان(عج) مینوسم...و یک همکار دارم بنام زینب بدوی هم هست..که متاسفانه وبلاگش را حک کردن ودارند به من واو تهمت میزند...چون از اهل بیت(ع) دفاع میکردم خواهش وبلاگ را فیلترش کنید...داخل ان وبلا گ تصرف کردند...وهرچه میخوان شکلک وتوهین وتهمت به ما میزند خواهشنا رسیدگی کنید...این ادرس وبلاگ...http://zinnebbdewi.blogfa.com