کشف ۱۰۰ کیلو حشیش در آبادان

فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش در شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خورنا سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر و یک دستگاه خودرو به عنوان اسکورت مطلع و در محور اصلی شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: ماموران با اعزام به محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، ۲ دستگاه خودروی سمند و تیبا به شماره پلاک های معلوم را شناسایی و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: هر ۲ نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که با رعایت قانون به کارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو به سمت لاستیک آنان تیراندازی و درنهایت خودروها متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

وی در ادامه بیان داشت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها ۱۰۰ کیلوگرم حشیش کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار میرفیضی با هشدار به قاچاقچیان کالا و مواد افیونی تصریح کرد: اقتدار و قاطعیت پلیس در برابر قانون گریزان و اخلال گران عرصه های مختلف اقتصادی و مواد افیونی برای همگان ثابت شده و مبارزه با آنها به صورت قاطعانه و مستمر ادامه خواهد یافت.