روز نظافت عمومی در بندر ماهشهر برگزار شد

خورنا: مراسم روز نظافت عمومی در بندر ماهشهر با حضور شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان و مدیران شهرداری، با پاکسازی و نظافت عمومی ساختمان شهرداری و اطراف آن آغاز گردید.

به گزارش خورنا، در این مراسم مهندس کمایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به اتفاق در جمع گروهی از جوانان سازمان هلال احمر حضور یافتتند و در اقدامی نمادین به پاکسازی شهر کمک کردند.

شهردار بندر ماهشهر در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از جوانان هلال احمر گفت: شهر متعلق به همه ساکنین آن است و همه باید همت کنیم تا با یکدیگر شهری زیبا و پاکیزه و ایده آل را بسازیم و این میسر نیست مگر با همکاری همه دستگاههای شهری شهرستان که امیدواریم این همکاری ادامه دار باشد.

در ادامه این مراسم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در جمع بسیجیان شهرک طالقانی ماهشهر حضور یافته و در این روز نمادین نظافت عمومی که حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا معرف امام جمعه محترم شهرک طالقانی حضور داشتند آقای نعمت اله قنواتی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با سخنانی کوتاه با تشکر از حضور بسیجیان عزیز در این مراسم تقدیر و تشکر نمود.

همچنین در ادامه این مراسم حاج آقا معرف امام جمعه شهرک طالقانی نیز طی سخنانی کوتاه بر نقش بسیجیان در همه عرصه های گوناگون کشور تأکید نمود و حضور آنان را در این مراسم نوعی از ادای خلوص نیت به شهر و عمل به زندگی پاک و بهتر عنوان کرد و یاد آور شد باید در حفظ و نظافت شهر و خانه خود کوشا باشیم.

شایان ذکر است در روز نظافت عمومی کارکنان واحدهای مختلف شهرداری بندر ماهشهر با پوشیدن لباس مخصوص پاکبانی بطور نمادین مبادرت به پاکسازی ساختمان شهرداری و اطراف آن نمودند و از زحمات پاکبانان شهر تقدیر و تشکر نمودند.