هشدار پلیس فتا: همه پیامک‌ها با عنوان بسته معیشتی، کالابرگ و سهام عدالت جعلی است

رئیس پلیس فتا خوزستان با بیان اینکه هیچ سازمان و ارگانی برای ثبت نام یا پیگیری، از طریق شماره های خصوصی و شخصی برای شما پیام ارسال نمی‌کند افزود: اگر پیام حاوی لینک برای شما ارسال شد مطمئن باشید که کلاهبرداری است.

به گزارش خورنا سرهنگ علی حسینی گفت: شیادان سایبری با مانیتورینگ و رصد فضای خبری، این بار تحت عنوان «دریافت بسته معیشتی» اقدام به ارسال پیام‌های جعلی حاوی لینک‌های آلوده می کنند. کاربران به محض ورود به لینک، به صفحات فیشینگ هدایت و در نتیجه از حساب بانکی آنها خالی می شود.

وی افزود: هموطنان توجه داشته باشید هیچ سازمان و ارگانی برای ثبت نام یا پیگیری، از طریق شماره های خصوصی و شخصی برای شما پیام ارسال نمی‌کند و اگر پیام حاوی لینک برای شما ارسال شد مطمئن باشید که این پیام کلاهبرداری می‌باشد.

رئیس پلیس فتا خوزستان در پایان عنوان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که از ورود به هر گونه لینک با عنوان بسته معیشتی، کالابرگ، سهام عدالت و … خودداری کنند چون جعلی است. حتی اگر این پیام از سمت دوستان و آشنایان ارسال شده باشد. همچنین هیچ برنامه و اپلیکیشنی با این عناوین نصب نکنید زیرا همه این برنامه‌ها، بدافزار بوده و حساب بانکی شما را خالی می کند و تلفن همراهتان هک می‌شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *