رئیس شورای شهر اهواز: ۶ فروردین درباره ماندن یا رفتن شهردار تصمیم‌گیری می‌کنیم

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اولین جلسه شورای شهر اهواز در سال جدید ششم فروردین خواهد بود و در این جلسه در خصوص ماندن یا نماندن شهردار اهواز تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خورنا سید محمد علی پورموسوی در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت رضا امینی شهردار اهواز گفت: اولین جلسه شورای شهر اهواز در سال جدید ششم فروردین خواهد بود و در این جلسه در خصوص ماندن یا نماندن شهردار اهواز تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه دستور جلسه یک هفته پیش از تشکیل جلسه اعلام می‌شود، افزود: تعیین سرپرست برای شهرداری بحثی است که در زمان دیگری به آن پرداخته خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: موضوعی که در رابطه به شهردار در شورای شهر دنبال می‌شد در سال آینده نیز پیگیری خواهد شد

پورموسوی یادآور شد: در سه ماه گذشته برخی از اعضای شوراری شهر به عنوان حامیان شهردار با غیبت در شورا تلاش کردند تا جلسات را از حد نصاب بیندازند و برای برکناری شهردار رای گیری نشود. لغو جلسات مکرر شورا با ورود مسوولان ارشد استان به اینجا ختم شد که با توافق اعضای شورای شهر، طرح عدم احراز صلاحیت رضا امینی در نخستین جلسه شورا در سال جدید یعنی تاریخ ششم فروردین در دستور کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: این موضوع به علت در پیش بودن انتخابات و کنگره شهدای خوزستان بوده و با موافقت اعضای شورای شهر همراه شد/فارس