محل غرفه‌های توزیع میوه نوروزی در اهواز اعلام شد

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز از راه‌اندازی غرفه‌های عرضه میوه و آجیل و خشکبار، شیرنی و نان و گل و گیاه در مناطق شهری این شهرستان در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش خورنا میثم ایل‌اسکندری امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه با اعلام این خبر به ایسنا گفت: تاکنون چهار غرفه عرضه میوه به قیمت تعاونی، آجیل و خشکبار، شیرنی و نان و گل و گیاه راه‌اندازی شده‌اند. البته در صورت همکاری تعاون روستایی و جهاد کشاورزی، از اول ماه مبارک رمضان، مرغ و گوشت قرمز نیز در این غرفه‌ها عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه غرفه‌ها همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ فعال هستند، افزود: این غرفه‌ها در کیانپارس در محدوده بین خیابان‌های ۱۵ و ۱۶، زیر پل مدافعان حرم (پل بین میدان جوادالائمه و پل روگذر)، میدان امام‌زاده در کوی ملت و در محدوده پارک شهدای غواص در منطقه گلستان در حال فعالیت هستند.

ایل‌اسکندری با اشاره به راه‌اندازی چهار غرفه دیگر تا قبل از عید نوروز، گفت: چهار غرفه دیگر در بلوار انقلاب در نزدیکی اداره پزشکی قانونی، میدان راه‌بند، روبه‌روی پارک شهربازی و در مجاورت سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز راه‌اندازی خواهند شد.

وی در پایان عنوان کرد: محصولات میوه در این غرفه‌ها با ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شوند.