اجلاسیه ۶۲۲ شهید انتظامی خوزستان برگزار شد + تصاویر

اجلاسیه ۶۲۲ شهید انتظامی خوزستان شامگاه شنبه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خورنا سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در این مراسم با بیان اینکه پیام یادواره شهیدان برای مسئولان یعنی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است گفت: یادواره شهیدان، یادواره ارزش‌ها، اصول و پایبندی به اصول و همه‌ ارزش‌هایی است که در راس آنها تبعیت از ولی فقیه است.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا نیز در ابن مراسم عنوان کرد: بعد از گذشت چهل و اندی سال از انقلاب اسلامی امنیت به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای مهم و اثرگذار انتظامی در کشور و استان خوزستان بوده و آن هم به خاطر فداکاری و ایثارگری هایی است که شهدای عزیز داشتند.

در بخشی دیگر از این مراسم نیز سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: برای کنگره ۶۲۲ شهید انتظامی استان خوزستان سعی کردیم وظیفه خادمی خود و مجموعه انتظامی استان و کشور را در حد توان انجام دهیم چرا که همه ما مدیون شهدا هستیم و در این اجلاسیه در اصل شهدا میزبان و ما به نوعی مهمان آنان هستیم

وی افزود: در ۶ ماهه گذشته ۲۳ یادواره شهدا نیز در شهرستان‌های استان خوزستان برگزار و همچنین اقداماتی از قبیل نامگذاری اماکن، تکریم خانواده‌های شهدا، کاشت نهال به نام شهدا، تالیف کتاب، دلنوشته، تیزر و.. انجام شد.