وعده مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون: ظرف ۳ سال آینده فلرسوزی را به صفر می‌رسانیم

مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز مارون با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۹۰ درصد فلرهای نفتی موجود در این حوزه نفتی گفت: فلرسوزی را ظرف ۲ تا سه سال آینده در حوزه نفت و گاز مارون به صفر می رسانیم و به سمت اجرای پروژه نئوفلرینگ می‌رویم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز قباد ناصری امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نشست خبری حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار داشت: امسال با اتکا به متخصصان داخلی و توانمندی‌ شرکت‌های دانش بنیان توانستیم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت نسبت به سال گذشته افزایش تولید داشته باشیم و امیدواریم که تا پایان سال نیز این میزان افزایش پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۹۰ درصد فلرهای نفتی موجود در حوزه شرکت نفت و گاز مارون گفت: فلرسوزی ظرف ۲ تا سه سال آینده در این حوزه نفتی به صفر می‌رسد و به سمت اجرای پروژه نئوفلرینگ می‌رویم.

مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز مارون در پایان از بهره‌گیری از ۱۶۲ شرکت دانش بنیان و سازندگان داخلی برای افزایش تولید و حفاطت از محیط زیست هم خبر داد و عنوان کرد: امضای قرارداد با یک شرکت روسی جهت توسعه دو میدان نفتی شادگان و کوپال نیز از دیگر اقدامات اخیر شرکت نفت و گاز مارون است که به زودی این قرارداد اجرایی می‌شود.