واکنش مدیرکل مدیریت بحران خوزستان به آبگرفتگی‌های امروز در اهواز: غافلگیر شدیم!

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه آبگرفتگی امروز در چند نقطه شهر اهواز به دلیل غافلگیری و حادثه بوده است گفت: با تلاش همکاران، تا چند ساعت دیگر آبگرفتگی این نقاط تخلیه و خشک خواهد شد.

به گزارش خورنا مرتضی شرف‌الدین شیرازی با اشاره به بارندگی امروز ۲۴ آبان‌ماه و آبگرفتگی ‌هایی در برخی نقاط شهر اهواز گفت: امروز بارندگی خوبی داشتیم؛ با همکاری مشترک نهادهای خدمت‌رسان و گروه‌های جهادی، کار تا سطح زیادی انجام و مدیریت شد. از قبل می‌دانستیم که احتمال وقوع آبگرفتگی در ۱۸ نقطه شهر اهواز وجود دارد و تجهیزات پیش‌بینی و در محل مستقر شده بودند اما در چند نقطه غافلگیر شدیم زیرا سابقه آبگرفتگی نداشتند و دچار شکستگی و ریزش خطوط شدند.

وی یادآور شد: هواشناسی از قبل پیش‌بینی‌ها را انجام داده بود و آمادگی‌های نسبی وجود داشت اما در جاهایی که دچار آبگرفتگی شدند غافلگیر شدیم زیرا ناگهانی دچار حادثه شدند و در حال تلاش هستیم که آبگرفتگی رفع شود و بیشتر از این شرمنده مردم نباشیم.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: با تلاش همکاران تا چند ساعت دیگر آبگرفتگی این نقاط تخلیه و خشک خواهد شد اما باید توجه شود که در هفته آینده حجم بارندگی بیشتری خواهیم داشت.

شیرازی در پایان بیان کرد: امشب ساعت ۲۲ جلسه‌ای با نهادهای خدمت‌رسان خواهیم داشت تا با تجربه کنونی، آمادگی بیشتری برای بارندگی‌های بعدی داشته باشیم/ایسنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جاسم داغری با سلام و خسته نباشید، مسؤلین آبفای خوزستان و علی الاخص بندر ماهشهر، وجود و عدمشون یکی است چون مسئولین بی مسئولیت و بی احساس!!! فقط برای قبض آب زلال زم زم که از چشمه های بهشت های فردوس اعلی، به خورد مردم می دهند!!! (آب لجنی) و فاضلابهایی با سایز و اندازه غیر استاندارد با حجم شهرسازی و جمعیت شهری طراحی و ایجاد می کنند !!! مثلا خیابانی که در آن ۱۰ ها آپارتمان و خانه، سایز فاضلاب این جاده فقط ۵ اینج است!!! اگر خود اهل این خیابان تف کنند غرق میشن!!! این یطرف قضیة بعد عدم رسیدگی و عدم تمیزکاری فاضلابها مسئله ای دیگر که مضاف بر این موضوع است. ما امروز از ساعت ۱۱ تا به حال زمان نوشتن این پیام چندین بار به این اداره فاضلاب زنگ زدم که غرق شدیم، فاضلاب کار نمی کند و آب خیابان در خانه وارد می شود. اون فردی که پشت تلفن بود گفت ما پیامت را به مسئولین می دهیم و هیچ تا به حال کاری انجام ندادند و همان آش و همان کاسه. فاضلاب خیابان بسته و بارانهای بعدی هم در راه است و خانه مان پر آب لجن فاضلاب شده و زندگی مان کثیف و انا لله و انا الیه راجعون و لعنت الله علی الظالمین الذین عاثوا فی الارض فسادا. مسئولی که احساس مسئولیتی در این شهر یا استان نداریم ؟!!!! لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم و نستغفرک ربنا و نتوب الیک من کل ذنب عظیم و انا لله و انا الیه راجعون و العاقبة للمتقین.