واکاوی یک شایعه؛ پتروشیمی بندرامام هیچ حساب فعالی در بهبهان ندارد/ حساب مورد مناقشه از تهران به خوزستان منتقل شده و اکنون در بندرماهشهر است

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، روز گذشته شایعه ای مبنی بر انتقال یک حساب پتروشیمی بندرامام به بهبهان در برخی رسانه ها منتشر شد.

بررسی و پیگیری واحد روابط عمومی به منظور شفاف سازی و ارائه گزارش به افکار عمومی نشان داد این خبر نه تنها صحت نداشته بلکه یکی از اقدامات مثبت این پتروشیمی به صورت کاملا وارونه رسانه ای شده است.

حساب مذکور که البته با مبالغ نادرست در خبر ذکر شده، تا پیش از این در یکی از بانکهای تهران قرار داشت و با پیگیری مسئولانه‌ی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از تهران به خوزستان منتقل و با درخواست بانک صادرات به صورت موقت در بهبهان سپرده‌گذاری شد اما در حال حاضر در یکی از حسابهای این پتروشیمی در بندرماهشهر قرار دارد.

این انتقال دارایی، یکی از چندین مورد انتقال دارایی از حسابهای تهران به بندرماهشهر بوده که به دلیل توجه ویژه مدیرعامل به گردش حسابها در شهرستان بندرماهشهر رخ داده است.

پتروشیمی بندرامام به عنوان یکی از بزرگترین پتروشیمی‌های ایران چندین حساب با منابع کلان و گردش‌های بسیار بالا در بانک‌های مختلف شهرستان بندرماهشهر دارد و بخش قابل توجهی از این منابع مالی در دوره مدیریت سپهدار انصاری نیک به این شهرستان منتقل شده اند.

پتروشیمی بندرامام به عنوان بزرگترین خدمات دهنده به شهرستان در طول ۵۰ سال گذشته یکی از سرآمدان مسئولیت اجتماعی و الگوی مسئولیت اجتماعی صنایع در سطح کشور بوده و تا کنون هزاران میلیارد تومان به طور مستقیم در سطح شهرستان بابت توسعه و مسئولیت اجتماعی هزینه کرده است.

به عنوان مثال این شرکت در سال جاری و سال‌های پیشین، بیش از ۲۵ درصد از کل بودجه شورای راهبردی شهرستان را تامین کرده است.

اقدامات پتروشیمی بندرامام در حوزه مسئولیت های اجتماعی چه در ۵۰ سال اخیر و چه در مدت زمان حضور سپهدار انصاری نیک در این مقال نمی‌گنجد و این پتروشیمی آمادگی خود را جهت تشریح مسئولیت های اجتماعی به رسانه ها اعلام می‌دارد.

این شرکت پتروشیمی با احترام به اصل آزادی مطبوعات در بیان حقایق و اعتقاد به گردش آزاد اطلاعات، ضمن قدردانی از رسانه ها و افکار عمومی از همه آنها دعوت ‌می‌کند تا با انتشار کامل حقایق از دایره‌ی انصاف خارج نشوند.