توافق دو کاندیدای سابق مجلس از حوزه بندرماهشهر: حمایت در برابر کرسی فرمانداری!/ “مرد همیشه بازنده” دست از سر بندرماهشهر برنمیدارد

انتخابات مجلس کم کم از راه می‌رسد و آغاز پیش‌ثبت‌نام انتخابات از اواسط مجلس صحنه انتخابات را تا حد بسیاری روشن خواهد کرد‌.

ائتلاف‌های سیاسی افراد شاخص و کاندیداهای سابق از مهم‌ترین اتفاقات در عرصه انتخابات مجلس است.

در حوزه بندرماهشهر نیز به سبک سایر حوزه‌ها شاهد ائتلاف ها و توافق هایی هستیم که بعضا برای رسیدن به قدرت به هر قیمتی، ولو نابودی شهر و منافع عمومی، کوتاهی نمیکنند.

یکی از این ائتلاف ها که خبر آن از درون جلسات خصوصی درز کرده، ائتلاف دو کاندیدای شاخص دور قبل بوده که نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند و حالا قصد دارند قدرت را در یکی از صنعتی، تجاری و نفتخیز ترین حوزه های کشور به دست بگیرند.

ائتلافی که با قول ریاست کرسی فرمانداری بندرماهشهر در ازای حمایت تمام و کمال از کاندیدای دیگر به نتیجه رسیده است.

کاندیدای سابق که حالا پشتوانه‌ی آرای انتخاباتی خود را به صندلی کرسی فرمانداری بندرماهشهر فروخته، همیشه نگهبانی برای صندلی های خالی بوده و از شهرداری بندرماهشهر، شهرداری چمران، فرمانداری بندرماهشهر و سایر پستهای خالی در بندرماهشهر برای خود یک آرزوی دست نیافتنی ساخته بود، حالا در تلاش است تا بار دیگر برای یکی از آرزوهای دیرینه خود تلاشی جدی داشته باشد.

این کاندیدا در آخرین تلاش خود پیش از این، با برقراری ارتباط ناثواب با برادر یکی از نمایندگان جنوب خوزستان برای خود پستی دست و پا کرده بود و راه معامله را به خوبی یاد گرفته است.

اما معامله‌ی این دو کاندیدای سابق روی پوست موز نمیتواند چندان آینده روشنی داشته باشد؛ یکی که دیگر شانس کاندیدا شدن را ندارد و دیگری در انتخابات دور قبل هم با سلام و صلوات و حرف و حدیث های بسیار توانست تاییدیه‌ی خود را از شورای نگهبان دریافت کند و خبرهای دهان به دهان از رد صلاحیت احتمالی وی در این دوره حکایت دارد.

این در حالی است که سبد آرای کاندیدای سابق که این دور در انتخابات حضور ندارد با سبد آرای حبیب آقاجری _نماینده فعلی_ اشتراکات زیادی خواهد داشت و اساسا این معامله روی اسب بازنده است.

همچنان باید انتظار کشید و دید تا ماه های آینده و منتهی به اسفندماه چه تغییراتی رخ خواهد داد و معادلات چه تغییراتی خواهد کرد اما تا امروز، میتوان یک توافق سیاسی روی پست موز آن هم بر سر اسب بازنده را ثبت کرد. در آینده از سایر اقدامات ضدمنطقه‌ای این افراد بیشتر خواهیم نوشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس هر کسی بشه بهتر از حبیب آقاجری است