محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اهواز اعلام شد

رئیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اعمال محدوديت هاي ترافيکي به منظور ايجاد نظم و امنيت ترافيکي در روزهای تاسوعا و عاشورا در اهواز خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ فرید کریمی زاده این محدودیت‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

در بعدازظهر تاسوعا خیابان سی متری شریعتی از چهارراه زند تا خیابان وکیلی بصورت رفت و برگشت و کلیه معابر منتهی به شریعتی مسدود خواهند شد و همچنین معابر فرعی طول خیابان طالقانی حدفاصل حسینه ثارالله تا حسینه اعظم و محدوده میدان ولایت و پارک سبهانی منع تردد صورت می گیرد.

مسیرهای جایگزین برای تردد روز تاسوعا نیز مسیر ساحلی و بلوار بهبهانی و بیمارستانها برای تردد آمبولانس‌ها با رعایت احتیاط پیش بینی شده است.

در روز عاشورا نیز خیابان سی متری شریعتی از چهارراه زند تا تقاطع نهج البلاغه برای حضور عزاداران و تمام فرعی های منتهی به این مسیر مسدود خواهد شد و خیابان رضوی جنب پل سیاه تا ۲۴ متری و فلکه شهدا و اول آزادگان را درگیر خواهد نمود.

مسیرهای جایگزین برای تردد، معابر ساحلی و بلوار آیت اله بهبهانی و خیابانهای زند و رستگاری و پل ها پیش بینی شده بیمارستانهای امام، فاطمه الزهرا و آریا برای بیماران و مصدومین و تردد آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است.

شهروندان نسبت به توقف خودروی خود موارد ایمنی را رعایت کنند از پارک وسایل نقلیه در نزدیکی موانع انسداد فرعی‌ها خودداری کنند و امکان باز کردن ناگهانی مسیر فرعی را در نظر بگیرند.