پلمب ۶ واحد مشاور املاک متخلف در اهواز

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پلمب ۶ واحد مشاور املاک متخلف در شهرستان اهواز خبر داد و خاطر نشان کرد: با تمام توان بر واحدهای مشاور املاک استان خوزستان نظارت خواهیم کرد.

به گزارش خورنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی محمد جامع اظهار داشت: گشت های نظارت و بازرسی از مشاوران املاک همه روزه در استان انجام می‌شود.

وی گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستقلات خوزستان این گشت‌ها همه روزه و به طور مستمر در سطح شهرهای استان انجام شده و با واحد های متخلف برخورد می شود.

جامع با اشاره به اهداف اصلی کنترل و نظارت بر بازار مسکن اظهار داشت:کنترل قیمت در بازار مسکن یکی از اهداف اصلی برخورد با متخلفان بازار مسکن می‌باشد، که این امر با نظارت و بازرسی مستمر محقق خواهد شد.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: در همین ارتباط در شهر اهواز ۶ واحد مشاور املاک متخلف شناسایی و پلمب شده است.

جامع با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار مسکن یکی کارویژه های اصلی کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستقلات استان است، اظهار داشت: فعالان حوزه مسکن به ویژه مشاورین املاک می‌بایست حتماً دارای مجوز باشند و قانوین و مقررات را به درستی اجرا کنند تا شهروندان برای تهیه مسکن خود دچار مشکل نشوند.

وی اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن با تمام توان بر واحدهای مشاور املاک استان نظارت خواهیم کرد.