اعلام زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری ستوان یکم شهید سعید ربیعی در اهواز

مراسم تشييع و خاکسپاری شهيد نظم و امنیت ستوانیکم "سعید ربیعی" فردا یکشنبه در شهرستان‌ اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مراسم تشییع شهید نظم و امنیت ستوان یکم سعید ربیعی در روز یکشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۴ ظهر در حسینیه حضرت الزهرا (س) ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان واقع در شهرستان اهواز میدان پلیس (فولی آباد) برگزار خواهد شد.

مراسم خاکسپاری ساعت ۱۶ پس از مراسم تشییع در شهرستان اهواز، بهشت آباد قطعه شهدا برگزار خواهد شد.

گفتنی است شهید انتظامی سعید ربیعی روز شنبه ( ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در شهرستان اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در پیامی شهادت ستوان یکم سعید ربیعی را تسلیت گفت و نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (آل عمران – آیه ۱۶۹).

شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند. آنها با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می آموزند.

مجرمان بدانند این شرارت ها هرگز خللی در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهند ساخت و جان برکفان پلیس استان همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت ستوان یکم سعید ربیعی” را محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی)، کارکنان نیروی انتظامی استان و همرزمان پرتلاش این شهید سرافراز در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان “اهواز ” و به ویژه خانواده معظم شهید والا مقام و بازماندگان مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سید محمد صالحی