کشف ۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق در دروازه مرزی شلمچه!

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف ۶ دستگاه تریلر سردخانه‌دار حاوی ۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق توسط مرزبانان خرمشهر خبر داد.

به گزارش خورنا و به نقل از پایگاه خبری دریابانی خوزستان، سردار لطفعلی پاکباز با اعلام این خبر توضیح داد: روز گذشته و در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، مامورین هنگ مرزی خرمشهر مستقر در پست کنترلی شلمچه در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان در خصوص خروج محموله مرغ منجمد از مرزهای کشور آگاه شدند.

وی افزود: مرزبانان مستقر در شلمچه با پیگیری توقیف محموله مرغ منجد قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و محل توقف ۶ دستگاه خودرو یخچال‌دار حامل بار مرغ منجمد در یکی از سوله‌های شرکت‌های مستقر در دروازه مرزی شلمچه شناسایی کردند.

پاکباز گفت: ماموران با توقیف ۶ خودروهای یخچال‌دار در بازرسی از آنها ۷۰ تن مرغ منجمد که با هدف انتقال و خروج غیرقانونی از کشور بارگیری شده بود را کشف و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی در پایان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این زمینه تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند که به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.