نظر مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مورد مسمومیت‌ها: وظیفه من فقط حفظ آرامش مدارس و پیگیری سلامت دانش آموزان است!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل کارگروهی با حضور دستگاههای ذی‌ربط برای بررسی و پیشگیری از مسمومیت‌های دانش آموزی خبر داد و گفت: وظیفه من مدیرکل آموزش و پرورش در این زمینه تنها حفظ آرامش مدارس، ارتباط گیری با خانواده‌ها و پیگیری سلامت دانش آموزان مسموم شده است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز مسعود حمیدی نژاد در نشست خبری عصر امروز یکشنبه ۲۰ فروردین‌ماه  ۱۴۰۲ درباره مسمومیت‌های اخیر دانش آموزی گفت: سلامت دانش آموز در اولویت اول آموزش و پرورش است و بی تفاوتی در این موضوع به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی افزود: البته کارگروهی با حضور نهادهای امنیتی و وزارتخانه‌های کشور، بهداشت و آموزش و پرورش با تقسیم کار مشخص برای بررسی و پیشگیری از این مسمویت‌ها نیز تشکیل شده و من مدیرکل آموزش و پرورش هم در این زمینه تنها وظیفه حفظ آرامش مدارس، ارتباط گیری با خانواده‌ها و پیگیری سلامت دانش آموزان مسموم شده را برعهده دارم.

مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان در پایان هدف پشت پرده این مسمومیت‌ها را به تعطیلی کشاندن مدارس دانست و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه بستری چند ساعته در این زمینه نداشته‌ایم و دانش آموزان مسموم شده هم بدون استفاده از دارو خاصی از بیمارستان مرخص شده‌اند.